Audi TT Club - Forum

Plaats hier algemene zaken m.b.t. detailen/poetsen/wassen die in de andere subfora niet thuis horen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#60015
Ik kan er geen ervaring mee hebben omdat ik niet in de buurt woon, maar dit is wel erg goedkoop. Ik was zelf al €200,- kwijt voor de buitenkant cleanen, polijsten (kleien e.d.), en beschermen (teflon of dergelijk).
Heel vaak blijkt maar weer dat goedkoop duurkoop betekent. Voor die €120,- denk ik dat je maar de basic behandeling zal krijgen die je met een beetje tijd & aandacht zelf ook wel kan.
#60017
Bedankt voor je reactie. Dan kijk ik nog even verder bij bedrijven die al op de site zijn genoemd. Ik kreeg sowieso nog een tip om even met de behandeling te wachten tot na de winter i.v.m. het strooien van zout op de wegen. Dan is hij voor de lente straks weer helemaal fris.
#60078
Je moet hem juist nu goed in de was gaan zetten juist tegen die troep!
Je velgen ook gelijk even meenemen en je banden verzorgen.
#60089
dat is niet zo gekke duur voor een grondige poetsbeurt. heb je ook auto`s gezien die door hun zijn onderhanden genomen? het kan natuurlijk wel wat zijn, jij bent dan voor een mooi prijsje klaar.

wij betalen ook zo`n soort bedrag voor auto te laten poetsen bij een poetsbedrijf. dit is dan wel de handelaarsprijs dus 120 euro voor jou is niet gek mits het resultaat goed is.
#60103
Ik poets zelf ook voor een autobedrijf, de prijs is zeker niet te hoog als ze hem echt goed behandelen.
Heb mijn auto laatst nog gedaan +-10 uur mee bezig geweest.
Eventueel wil ik ook wel voor andere mensen poetsen, ik heb ik mijn voorstel topic volgensmij wel wat info staan over mijn poetswijze.
Als je een mailje wil met foto's of dergelijke kun je me mailen of pmen. D.Schmitz@sctw.nl
Ik doe dit samen met een jonge die voor mij bij het Bedrijf heeft gewerkt.
Dus mocht je interesse hebben hoor ik het wel! En weet je ook zeker dat je auto door een liefhebber wordt behandeld!
#60108
Dank voor jullie reactie. Ik ben nog niet zelf bij het bedrijf langs geweest. Daar heb ik overdag nog geen tijd voor gehad en ze zijn alleen op werkdagen geopend. Ik zal er binnenkort eens langs gaan als ik een vrije dag heb om meer info te vragen en het resultaat met eigen ogen te bekijken.
#60114
Imix schreef:Ik poets zelf ook voor een autobedrijf, de prijs is zeker niet te hoog als ze hem echt goed behandelen.
Heb mijn auto laatst nog gedaan +-10 uur mee bezig geweest.
Eventueel wil ik ook wel voor andere mensen poetsen, ik heb ik mijn voorstel topic volgensmij wel wat info staan over mijn poetswijze.
Als je een mailje wil met foto's of dergelijke kun je me mailen of pmen. D.Schmitz@sctw.nl
Ik doe dit samen met een jonge die voor mij bij het Bedrijf heeft gewerkt.
Dus mocht je interesse hebben hoor ik het wel! En weet je ook zeker dat je auto door een liefhebber wordt behandeld!
ik geloof graag dat ie er dan weer als nieuw uit ziet maar als je voor klanten auto`s poetst en je doet er 10 uur over dan verdien je er toch niets aan?

ik neem aan dat je niet voor een tientje per uur gaat auto poetsen.
#60122
Gemiddeld doe ik er een uurtje of 8 over, dit was wel redelijk extreem en alles op de foto gezet voor en na etc..
Maar als ik voor klanten poets reken ik inderdaad niet meer dan 12euro per uur..
Ik bied pakketen aan en daar zitten mij spullen dan in verrekend..
#60123
ik poets bij ons op het bedrijf zaterdags wel eens handels auto`s maar om dat nou dagelijks te doen dan zou ik nee zeggen. op z`n tijd vindt ik het wel eens leuk mits het een mooie auto is natuurlijk.

de echt vieze auto`s gaan trouwens altijd weg naar de poetser hoor daar begin ik sowieso niet aan :lol:
#60126
Dave is nog maar 20 zag ik. Dan is 12,- per uur toch een leuk bedrag om te verdienen. De meeste mensen rond de 20,- komen alleen met vervelende banen boven de 10,- per uur. Ik denk dat het een goede keuze is voor hem om hier wat extra mee te verdienen. Daarnaast doet hij ervaring op bij een bedrijf. Toch de moeite waard om ook aan Dave te denken forumgebruikers... Het is alleen wel makkelijk als je ook in de buurt woont.
#60127
Klopt ik ben inderdaad 20.
Toevallig heb ik net nog een mini cooper gepoetst! Kom net van het bedrijf af, doe dit gemiddeld 3 avonden in de week + vrijdag en zaterdag de hele dag,( dit zijn trouwens niet mijn enige werkzaamheden want ik moet ook auto's ophalen uit Duitsland etc etc) daarmee doe ik leuke ervaring op. na bijna 3 jaar werkzaam te zijn heb ik zelf een set spullen gekocht en poets ik daarmee de auto's van klanten e.d omdat daar toch aardig wat vraag naar was.
Ik woon in den Bosch en ben werkzaam in Rosmalen dus mocht iemand interesse hebben!
Verder wil ik het hierbij laten in iemand anders zijn topic, voor info mag je pm'en of mailen, eventeel Maak ik zelf een topic aan als er veel vraag naar is!

Edit: En bij de volgende meeting een beetje in de buurt laat ik graag mijn gepoetstte boilide zien!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]