Audi TT Club - Forum

Plaats hier algemene zaken m.b.t. detailen/poetsen/wassen die in de andere subfora niet thuis horen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Ben je geïnteresseerd in de Carclean workshop?

Ja, ik wil dit wel ook al kost het mij 35 euro.
16
76%
Nee, van mij hoeft dit niet.
5
24%
door ptie
#49605
Maar wie heeft er vanuit de TT club dan weerstand tegen de 35,-? Ik krijg hier een beetje het idee dat iedereen het OK vind.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#49608
Het lijkt me niet echt op zjin plaats om nu met namen te komen o.i.d.; Feit is dat er diverse signalen waren binnengekomen over de vraagstelling waarom er kosten gemaakt zouden moeten worden. Daar een TT-Club meeting ook bepaalde verwachtingen oproept t.a.v. de (betalende) leden, is dit niet geheel duidelijk geweest.

Enfin, laten we maar niet met modder gaan gooien en van deze dag alsnog een groot succes maken met elkaar, al zou wat modder hier en daar wel een extra stimulans kunnen geven om er heen te gaan :lol:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#49624
Dat lijkt mij een prima plan. We maken er gewoon een forum-meeting van.

We zitten nu al op 12 stemmers, maar pas op 5 namen.

Ik zou graag aan de JA-stemmers willen vragen of ze dan ook hun naam willen noteren als ze echt mee willen.

Groeten,
Ramon
Gebruikersavatar
door CarClean
#49642
Dat is natuurlijk geen probleem. Ik moet hier intern alleen even de planning nalopen of het nog op de 18e april mogelijk is.
Gebruikersavatar
door Rommyke
#49643
jammer genoeg is dit iets te ver gelegen , evenals de vorige meeting. :cry:


Is er een extra korting bij het bestellen van de producten ?

Groetjes
Romain
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#49644
@Romain: er is 10% korting op alles...

@Carclean: Hopelijk is de 18de nog vrij bij jullie.
Gebruikersavatar
door hansgij
#49664
momenteel ben ik het meest geinteresseerd in het reinigen en daarna weer impregneren van de cabriokap van mijn TT. als dat tijdens de workshop ook kan , ben ik van de partij. :lol: ik hoor het graag. groet hansgij 8)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#49703
CarClean schreef:Dat is natuurlijk geen probleem. Ik moet hier intern alleen even de planning nalopen of het nog op de 18e april mogelijk is.
De 18de is niet dermate bindend dat er geen enkele uitwijkmogelijkheid bestaat. Eventueel zou 4 april of 2 mei ook een optie kunnen zijn bijvoorbeeld. Als ik me niet vergis wilde Dennis van Design-Car op 16 mei gaan zitten, maar daar krijg ik het fijne nog van te horen.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#49712
Wil graag met een DAP leren werken en neem aan dat Tim ze wel een op voorraad heeft :)


- projectTT-ONE
- stivoman
- EvdB
- BluePearl
- TT Richard
- R.Obdam (Richard)
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#49714
Wil graag met een DAP leren werken en neem aan dat Tim ze wel een op voorraad heeft :)


- projectTT-ONE
- stivoman
- EvdB
- BluePearl
- TT Richard
- R.Obdam (Richard)
door ptie
#49725
Happy Socks schreef:Het lijkt me niet echt op zjin plaats om nu met namen te komen o.i.d.; Feit is dat er diverse signalen waren binnengekomen over de vraagstelling waarom er kosten gemaakt zouden moeten worden. Daar een TT-Club meeting ook bepaalde verwachtingen oproept t.a.v. de (betalende) leden, is dit niet geheel duidelijk geweest.

Enfin, laten we maar niet met modder gaan gooien en van deze dag alsnog een groot succes maken met elkaar, al zou wat modder hier en daar wel een extra stimulans kunnen geven om er heen te gaan :lol:

Groeten
Joop
Ik begrijp het. Ik wil verder ook niet stoken oid :) Ik zag alleen her en der staan, dat niet iedereen het er mee eens was, vandaar :)
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#49727
Op zich had het me ook best boeiend geleken om er bij te zijn. het stoort me alleen dat de club gewoon te weinig betekenen kan voor de leden en omdat het voor mij ook niet naast de deur is vanuit enschede en dan ook nog 35 euro moeten betalen terwijl je misschien ook nog schoonmaak spullen zou willen kopen dan word het wel een behoorlijk dure dag.

als de club dan zo'n batig saldo heeft kan die toch wel een korting geven aan de leden
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#49729
Jan, even het volgende.
Ik heb zojuist de betekenis van het woord lid(maatschap) opgezocht in zowel het woordenboek als de encyclopedie en hoe goed ik ook keek, ik heb helaas niet kunnen ontdekken dat dat woord synoniem staat voor "Korting geven"...
Het verbaast mij dan ook dat jij dit anders ziet. Het feit dat een meeting op een plaats wordt gegeven, die niet voor iedereen even ver rijden is, is gewoon onvermijdelijk. We kunnen simpelweg niet alle meetings in Enschede houden, want wat moeten de mensen in Zeeland en Limburg dan niet denken.
Als TT Club zijnde proberen we de locaties zoveel mogelijk te verspreiden, zodat het bezoeken van een meeting voor iedereen toegankelijk is. De ene keer is het lekker dichtbij, de andere keer is het wat verder weg... So be it...
Laat ik vervolgens ook nog voorop stellen dat het aanschaffen van producten nog altijd vrij staat; je hoeft geen spulletjes te kopen als je dat te duur vind :wink:
Deelname aan een meeting is eveneens vrij, dus als je geen zin, tijd, geld of anderzins hebt zal niemand je aankijken als je een keertje overslaat.
Tenslotte wil ik je erop wijzen dat er vele veranderingen ophanden zijn ten bate van onze clubleden, welke niet alleen in geld uit te drukken zijn. Denk hierbij aan de nieuwe website & forum, een webshop met diverse TT gerelateerde producten & aanbiedingen voor leden, evenementen speciaal voor clubleden, enz.

Voor wat betreft deze meeting: Carclean heeft deze dag de volledige organisatie en als daarbij kosten gemaakt moeten worden dan is dat hun goed recht om dit door te bereken aan de klant. Wij als club hebben enkel de mogelijkheid gegeven om aan deze dag mee te doen. Het is dus totaal niet aan de orde hierover nog een korting te eisen.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#49739
Hieronder je eigen woorden joop

Daar een TT-Club meeting ook bepaalde verwachtingen oproept t.a.v. de (betalende) leden

Verder begrijp ik ook best dat niet elke meeting in enschede zal zijn dus dat vind ik een flauwe opmerkiing ik ben ook al vaak genoeg naar meetings ver buiten enschede geweest dus die opmerking van jou begrijp ik echt niet.
Zo langzamerhand wel een reden om over mijn lidmaatschap na te gaan denken,
Gebruikersavatar
door Ronnie
#49746
Jan ff 1 tip: in je onderschrift er staat superlets dat is leds met een d, viel me op toen ik je post gelezen had ;)

Ik hoop dat er z.s.m. verder gewerkt kan worden aan de nieuwe situatie die zal moeten gaan ontstaan, we zitten niet stil maar met bepaalde dingen kunnen we nog niet verder. Carclean int de 35 euro niet de club.

Joop hou t es beknopter en haal niet uit op enkele details ;) Jan zal zodra de nieuwe situatie online komt en er meer uitgewerkt kan worden zijn verwachtingen kunnen gaan ervaren hoop ik, al dat werk wil ik graag online zien echter laat dat nu wel erg lang op zich wachten waardoor zowel leden, bestuursleden, Joop en ik erg ongeduldig zijn inmiddels om het te presenteren aan eenieder. JoTTie en Paulusb zelfs hebben er ook de nodige uren reeds in gestoken. het batige saldo gaat vooralsnog grotendeels richting de server wat verandert zal moeten worden, zeker in de richting van de TT Club haar leden.

Gr Ronnie
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]