Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#69021
Werkt goed, ik had zo mijn bedenkingen maar het is best een grote ontvangstunit met electronica, die je dan weer op zijn beurt weg kunt zetten naast de bank, waar op hun beurt gewoon bedraad weer de 2 speakers op zitten.
Het ging mij ook om GEEN draden trekken van voor naar achter, dat hoeft niet gelukkig zo!

Ook het draadloze netwerk op de basisunit werkt gelukkig prima en snel, heeft mijn router met WPS zo gevonden en gegevens uitgewisseld! Lang leve de one-touch technieken van nu :wink:

Nu nog even alles netjes wegwerken, maar dat komt goed...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69022
Ik heb geen last van mn draden mijn set van yamaha is 15 jaar oud werkt perfect, heb buissies onder mn tegelvloer liggen dus alles netjes weggewerkt bedraad en wel via de vogels steunen loopt de draad door de poten heen en zie je nagenoeg niets van. Ikw acht wel op een nieuwere generatie wireless... t werkt allemaal nog en wil graag volgend jaar een zwemvijver een grote ;)
Gebruikersavatar
door denders
#69030
Ik heb lang genoeg gewacht.. 11,5 jaar woon ik daar alweer en nu werd het tijd voor techniek van nu :P
Slim dat je buisjes onder de vloer hebt neergelegd, alhoewel het Wifi geheel me reuze meevalt (ook met mijn notebook in de kamer) werkt prima!
Ik kon er gewoonweg niet bij in 2000 bij de bouwplaats behalve 1x paar foto's maken :D

Oud setje heb ik wel staan, maar dat is een Sony ES versterker, tuner, cassettedeck..prachtig spul maar ik gooi het op marktplaats, zonde als het maar in de kast staat..was echt zwaar en bovenmodaal spul toen er nog geen optisch- en HDMI bestond.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69035
Wifi heb ik geen last van met mn Apple Airport Extreme alleen is die dongle in de TV niet voor uit te branden. Toch maar eens een keer onder de vloer door met een kabel en bedraden.
Gebruikersavatar
door denders
#69040
@Ronnie: Met de samsung dongle haal ik nu prima snelheid voor wat hij moet doen via internet, daarom viel me het reuze mee..had verwacht dat het daar onderin slecht zou werken nadat het in de hoofdunit achterin gestoken zat. Heb onlangs wel een goede Netgear router gekocht op aanraden van een (IT) collega op mijn werk.

Maarre, echt internetten doe ik wel via de notebook natuurlijk en heb ik dan een film gedownload, prik ik ook gewoon de kabel (hdmi) in beide apparaten en zet hem wel erbij dan om af te spelen via de Samsung :wink
Ik ga me daar een beetje zitten tikken op een afstandsbediening :roll: ..en daarbij komt dat internet op je pc niet een "app" lijkt.

Maar aan te raden hoor, mocht je zoiets willen aanschaffen. Ik weet het nog niet op de lange duur natuurlijk maar geluidskwaliteit is erg goed en zuiver!
Echt een klasse meer dan mijn Logitech Z5500 die ik gebruik in een slaapkamer bij de beamer/game pc maar ja, die is dan ook wat leuker in prijs...
Gebruikersavatar
door denders
#69133
Je hebt altijd baas boven baas..met alles maar daar zit ook het bijbehorende prijskaartje aan.
Ik heb voor mij de beste keus gemaakt 30Mb op nieuwsgroepen is prima..
Gebruikersavatar
door denders
#69137
Ja dat wil ik ook wel dan 100 Mb internet voor minder! :D
Gebruikersavatar
door denders
#69299
Laatste aanwinst van vandaag: ruimte....


in de mond :D : 2 verstandskiezen eruit! een hele onderneming dus rustig aan nu eventjes :roll:
Gebruikersavatar
door denders
#69303
Zeker een boel werk maar helemaal als nieuw te krijgen voor weinig!
Hou er wel van als mensen oudjes redden van de sloop.

(de auto zelf niet mijn smaak maar respect!)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]