Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#45851
Fulltime student master Handel en Ondernemingsrecht..hoop af te studeren eind aug dit jaar! Trek behoorlijk wat inkomsten uit aandelen...verder enkel nog schuld opbouwen om later af te gaan lossen haha Gr
Gebruikersavatar
door KR
#45865
Werk nu 3 jaar als Makelaar in het mooie Delft bij een landelijke franchise organisatie.
Gebruikersavatar
door Kerensa
#45873
De it'ers zijn hier overduidelijk in de meerderheid!

Ik ben zelf assistent-accountant in het MKB.
Ik hou me voornamelijk bezig met jaarrekeningen, belastingaangiften en advies.
En ik volg een opleiding voor registeraccountant bij Nyenrode.
De hele dag dus met mijn neus in de cijfertjes :wink:
Laatst gewijzigd door Kerensa op do dec 17, 2009 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door stefanovitsch
#45875
Ik heb grafisch vormgever en hou me vooral bezig met het ontwerpen van verpakkingen
Gebruikersavatar
door Ronnie
#45938
Nog een collega dus op t forum rijker, verpakkingen ontwerp ik echter niet, wel veel andere dingen waar grafisch ontwerp bij komt kijken.
Gebruikersavatar
door stefanovitsch
#45948
Ronnie schreef:Nog een collega dus op t forum rijker, verpakkingen ontwerp ik echter niet, wel veel andere dingen waar grafisch ontwerp bij komt kijken.
Ja dat klopt ik had ook al op je website gekeken :D
Gebruikersavatar
door Rommyke
#45955
Hoi allemaal ,

Ik test ondertussen al 15 jaar wagens in een test en ontwikkelings centrum van een concurerend merk.
Hier worden dagelijks duizende kilometer gereden en dit 24/24 u en 7 dagen op 7.

Voor een autoliefhebber een drooomjob.


Afbeelding


Groetjes
Romain
Gebruikersavatar
door Peultje
#45960
zoo, klinkt cker goed! :D waar kan ik sollicitatie formulieren aanvragen ? :D
Gebruikersavatar
door Rommyke
#45963
Hier ik in actie toen wagen nog prototype was en weg testen liep.
Gespot en op het internet gezet.

Afbeelding

Groetjes
Romain
Laatst gewijzigd door Rommyke op za dec 19, 2009 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
door merciles
#45970
Sinds Oktober 2009 student International business studies, daarvoor 2 jaar als planner-account manager gewerkt bij Den hartogh logistics.
Ik werkte on-site op het terrein bij Shell Pernis. Veel stress en zeer hoge werkdruk dus vandaar ermee gestopt:O
Ondertussen werkloos en bezig met het opzetten van een eigen castingbureau.
Leuk om te zien wat iedereen doet voor de kost:D
Gebruikersavatar
door Marion
#52940
[font=Verdana]Hallo allemaal,

Ik heb 10 jaar gewerkt als procesmanager / adviseur op het gebied van bouwen en wonen.
Ik heb net een nieuwe baan aangenomen als portefeuilleontwikkelaar / assetmanager bij een corporatie in midden NL.
Daarom ook een andere auto gekocht ter vervanging van mijn lease auto, BMW eruit >> TT erin. :wink:

groet marion[/font]
Gebruikersavatar
door doezel
#52946
Hadden we al een IT'er hier?

Ik ben een freelance adviseur/programmeur.

Ben alleen niet zo van het designen van sites (zoals je aan m'n eigen site kan zien)

http://www.dohmenict.nl

Heb voorheen ook BMW gereden (staat nu te koop) en mag nu lekker in een TT rondcrossen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#53020
programmeren is mijn mindere kant maar t designen de sterkere dus als je krachten bundelt krijg je altijd wat moois zowel technisch als qua uitstraling ;)
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#53034
In het dagelijks leven ben ik product ontwikkelaar van bakkerij grondstoffen.
Werkzaam voor marktleider op dit gebied en internationaal vertegenwoordigd in 89 landen :shock:
Dit betekend voor mij veel reizen en elke dag creativiteit ten top.....
Van proefbakkerij, lab, productie en bakkerijen waar ook ter wereld. Kortom afwisselend job met vele uitdagingen.

De TT is mijn ontspanning, zowel het sleutelen als het voorzien van technische gadgets en natuurlijk het touren.
Al is vaak de verleiding groot om even lekker door te trappen en de nu nog 225 pk los te laten.
Stap voor stap zijn we de TT aan het opwaarderen, en kijk alweer uit naar de volgende modificatie!
door MarcelR
#54195
Ik ben 9 jaar werkzaam in het autoschadeherstel. Begonnen als spuiter en de laatste 4 jaar ook als plaatwerker.
Ik volg nu cursus audatex om schades te calculeren.

Ik ben werkzaam bij een BMW dealer met een eigen schade afdeling, het is een kleine ploeg, maar daardoor wel een gezellige werksfeer.
En bijkomend voordeel is ook dat iedereen alles kan, ieder z'n specialiteit natuurlijk, maar zo kan ik nu ook uitlijnen, storing uitlezen en velgen/ banden monteren en balanceren. (klinkt makkelijk, maar runflat banden zijn een bitch!)

Naast het reguliere schadeherstel hebben we ook regelmatig oldtimers die we restaureren :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]