Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63408
en tanken blijven we stiekem weg allemaal doen.

maar ja een auto is een belangrijk vervoermiddel waar we eigenlijk niet zonder kunnen.

als het moet rijden we toch en tanken we automatisch.

het enige wat je er aan kan doen is de kleine stukjes op de fiets fietsen en misschien openbaar vervoer. maar ja TT rijden blijft zo leuk he :D :D
Gebruikersavatar
door denders
#63411
OV is op een boel plaatsen geen doen of net zo duur/langere tijd onderweg helaas en fietsen is net wat te ver 30-40km.
Als ik dan toch moet rijden rij ik liever in iets leuks zoals de TT idd. :D

Bij Dijktank in Schiedam was het 1.59,9 per liter...
Mijn protest bestond uit maar 25 Liter tanken, misschien zakken de prijzen deze week (NOT) en dan gaat íe pas weer vol haha
Gebruikersavatar
door WimTT
#63421
Tango heeft op sommige tankstations nu een actie elke donderdag in maart en april 13 cent korting, scheelt weer iets
Gebruikersavatar
door WimTT
#63433
Dan kun je idd maar het beste gaan tanken, want ik heb wel eens gehad dat er nog 30 km op de boordcomputer stond en dat die er spontaan mee op hield. :cry:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63434
laatst een week niet de auto gebruikt. heb hem toen weg gezet met rijbereik 20km maar toen ik hem starte stond er rijbereik 0 km.

ben toen rustig naar het tankstation gereden.

maar het zover laten komen moet eigenlijk niet. je motor neemt dan de restjes van het brandstoffilter ook mee waar soms troep in zit.
Gebruikersavatar
door WimTT
#63435
Nee klopt, dat is me 1 keer overkomen. Nu tank ik meestal als ik nog ongeveer 100 km kan rijden volgens de boordcomputer.
Gebruikersavatar
door denders
#63462
Is idd. beter om te doen.
Afgezien van dat, is het prettig om gewoon een nieuw benzinefilter te plaatsen om de zoveel tijd. Heb het pas gedaan en dan is het zeker weer in orde aangezien je nooit weet hoe de vorige eigenaar omging met de tankbeurten en rijgedrag.
Dingen zijn dacht ik 10-15 euro..
Bij de FWD(2005) is het wel even pielen en de hele enkele onderplaat moet onder de bodem vandaan maar door de snelkoppelingen is het ook weer snel vast.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63466
zit bij quattro hetzelfde. interval zegt bij 60.000km. vervangen.

dit doe ik ook bij de brandstoffilters. wie het laat zitten bij grote onderhoudsbeurten zijn dus lui die niet weten wat de functie er van is.
Gebruikersavatar
door miel
#67947
Jullie lopen hard met die verhogingen aan de pomp :shock:
ging vroeger als kind iedere week met ouders gaan tanken in Sluis (kochten toen ook 'Bona'boter en zo)voor de goedkoopte :roll:
Tegenwoordig is het andersom, ik betaal in oostende 1,554 euro/l voor de 95 en 1,589 euro/l voor de 98. scheelt toch al wat hé. :wink:
Nu niet allemaal tegelijk komen tanken hé, of het wordt meer een ''meeting topic'' :D :D
Gebruikersavatar
door denders
#67956
Da's een beetje ver helaas.. betaal hier nu 1.619
Mijn pa zijn klassieke 944 gaf hij laatst nog maar eens een beetje super (mag op 98 rijden, geen 95) les: 1.87 de liter AMAI!! :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]