Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68504
Hmmmzzz... heel veel langer had het hier toch niet moeten regenen :?
20110823_004.jpg
Toch maar m'n zwemvliezen aantrekken als ik zo meteen weg moet :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68506
:smt005 ik heb hier alle :idea: :idea: :idea: aan gedaan, want het leek eerder 22:00 u. i.p.v. 11:30 u.
Mijn domme kat glipte nog net voordat het ging regenen naar buiten, maar kwam ook pas na de bui naar binnen. Ik tijdens die bui nog een paar keer geroepen, maar ze zal gedacht hebben dat ze een droog plekje gevonden had. :smt005
Gebruikersavatar
door miel
#68510
Bij ons zeggen ze dan : zolang je ruitewissers niet als roeipeddels fungeren, heeft het niet echt geregend :lol: :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#68534
Heeft bij jullie niet echt ingehouden las ik ook....!
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68548
Klopt Dennis, ik had een half verzopen :cat:
En mijn tuintje achter heeft ook een paar uur blank gestaan. :roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68554
Hier was t onderhand zwart zo donker en dat rond 11 uur in de ochtend, wat ook apart was was ruim 3 cm water op mn terras en zelfs dat t de grond niet meer in wilde trekken dus de hele tuin stond blank, erg raar om te zien. Klapte er ff goed hard uit.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68565
Morgen (lees vrijdag)ook ff in de gaten houden:
KNMI schreef:Vrijdag overdag zijn er wolkenvelden met hier en daar ook wat zon. In de loop van de ochtend neemt van het zuidwesten uit de bewolking verder toe en ook de kans op enkele pittige regen- en onweersbuien. Daarbij zijn dan ook hagel en zware windstoten, lokaal mogelijk tot 90 km/uur. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 20 graden in het zuidwesten tot 28 graden in het oosten van het land. De matige oostenwind draait in de middag naar zuidwest en neemt daarbij langs de kust toe naar vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6 Bft.
Dus als men nog plannen heeft om te BBQ-en 's avonds kan men het best diepe borden nemen :D
Gebruikersavatar
door mawe
#68567
Heb het anders wel gehad met dat soort weer hoor. Er is hier ooit zo eens een hevige hagelstorm overgetrokken terwijl mijn bolide van toen (pre TT tijdperk) nog buitenstond. Duurde niet lang maar in die korte tijd was er toch voor zo'n 2.000€ schade aan. TT is nu wel verzekerd voor zoiets maar toch maar liever niet :(
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68568
Joop kun je ook regenfondue houden?! zal vast lekker spetteren en knetteren dan :D
Gebruikersavatar
door denders
#68571
Regen, zon regen zon.... ik wordt er moe van en voor je luchtwegen is het ook niet bevorderlijk! Het lijkt hier wel een Indonesisch woud-klimaat ofzo! Bah wat benauwd..
Gebruikersavatar
door denders
#68580
Potverdolle! niet normaal vanochtend en ik hoor dat Amsterdam zijn grachten heeft uitgebreid!!
Van Hellevoet af naar Schiedam met de airco aan (beslagen anders door het vele vocht) en de ruitenwissers op stand 2 af en toe door plassen die aardig diep waren voelde je aan de auto.

En nu...schijnt de zon weer, ik zei het aan/uit..aan/uit :shock:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]