Audi TT Club - Forum

Post hier links van anders sites, tuning bedrijven, persoonlijke sites, clubs enz. om met elkaar te delen.
Forumregels: Indien u een commercieel doel heeft om een link te posten, neem dan contact op met info@audittclub.nl en geef aan dat u wilt sponsoren. Indien u slechts een link wilt plaatsen met een commercieel doel dan loopt u het risico dat uw account wordt geblokkeerd en de geplaatste post(s) worden verwijdert van het forum. Indien accounts spam blijven posten worden deze geblokkeerd en volgt er eveneens een IP ban.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#77150
Hallo,
Wat is dit voor een test als ik dit op mijn panel de code gaan zie je cijfers langs gaan en dan?
Alvast bedankt voor de uitleg,gaat het van zelf weer in zijn eigen standaard code verder?
Mvrg
#77152
liefhebber, ik moest je vraag 3x lezen voordat ik je vraag begreep.

Met dit truukje kun je bepaalde waardes uit je computer/climatronic lezen. Het zit in elke vag auto met climatronic.

Je kunt er verder niet veel mee, alleen de waardes 49 en 51 zijn denk ik interessant.
49 koelvloeistof temperatuur
51 motortemperatuur

verder is
17 snelheid en
27 motortoerental ook een leuke optie.
#77153
Bedankt voor de uitleg ik ga het proberen vind het leuk die truckjes als het maar geen schade opleverd vandaar even mijn vraag.
Zijn er nog meer van die truckjes hoe kan ik bv mijn Turbo controlen heb een Audi TT Quattro met 225 pk helemaal standaard denk ik weet niet hoe ik dit moet controleren.
Ik ga zondag naar de meeting hoop ik wat wijzer teworden over de auto.
Mvrg.Gilles
#77161
Haha, turbo controleren is toch een kwestie van het gas intrappen? :D

Uitgebreide diagnose en/of meetwaarden kun je 'uitlezen' middels VAG-Com via de OBD poort. Er zijn aparte apparaten voor, maar met de juiste software en kabel kun je dit ook op een laptop doen.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]