Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Chris@XT
#59377
Misschien een rare vraag maar aangezien ik een klein beetje ben doorgeslagen met tuning vraag ik me eigenlijk af wat tuning van jullie TT's mag kosten?

Zeggen jullie chip tuning en misschien een uitlaatsysteem, Het mag totaal bedrag x kosten of als ik xxx pk zou krijgen dan heb ik daar bedrag x voor over.
Wat natuurlijk ook kan is dat jullie zeggen tuning nee dat kost me garantie daar doe ik niet aan.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#59379
je kan het natuurlijk zo duur maken als je wilt maar ik ben tevreden met een chip op maat voor 400 euro en een ander uitlaatsysteem.

jij houd van wat meer extremer ben ik al achter dus mag het voor jou wat meer kosten :D
Gebruikersavatar
door denders
#59382
Op maat tuning bij Ronald, en wat kleinere dingen die het leven van een motor aangenamer maken maar voor de rest koop ik dan wel liever een auto die standaard al aardig wat in huis heeft als ik meer zou willen.
Ik vind het wel best zo dan eigenlijk voor een dagelijkse auto als hij 200-210 pk gaat krijgen binnenkort bij Ronald.

De auto hierna heeft standaard 245 of 295 pk zespitter maar eerst doorsparen, het is n.l. een Porsche Cayman of Cayman S van de eerdere lichting. Want het moet wel een waardige opvolger zijn van de betrouwbare TT :wink:

Verder betere spullen aanschaffen dan standaard doe ik bij vervanging toch wel.
Tuning op hoog nivo heb ik wel altijd respekt voor en kan ik best van genieten als het mooi eruit ziet en in elkaar steekt dat wel, maar niet voor mijzelf.
Heb meerdere hobbies en ook de rekeningen gaan gewoon door en wil wel blijven wonen in m'n nette appartement en daarbij een beetje lekker kunnen leven :wink:
Laatst gewijzigd door denders op do okt 28, 2010 23:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door marttin
#59386
Bij ons is het ook wat extremer geworden in korte tijd :roll: , het steeds meer vermogen hebben is toch behoorlijk verslavend.
Het is niet een auto die dagelijks gebruikt wordt alleen voor in het weekend en prive kilometers, wij hebben beide nog een andere auto.
Dus qua kosten dat kan je zelf invullen als je ons project hebt gevolgd.
We hebben wel besloten niet tot het uiterste te gaan, want het moet wel betrouwbaar blijven.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]