Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door peter1981
#84743
Ben het toch aan het overwegen om de TT te verlagen
iemand ervaring met de H&R twin tube edelstahl gewindefahrwerk?

Dus de in hoogte instelbare set
Setje is relatief goedkoop zeker als je het EX btw kan kopen maar wil redelijk wat comfort houden
De budget setjes staan erom bekend dat ze spijkerhard zijn en weinig aan wegligging toevoegen
H&R daar in tegen is natuurlijk niet echt een budget merk en voegt normaal gesproken iets toe aan de wegligging

Maar doet die relatief goedkope set dit ook en behoud die z`n comfort een beetje redelijk , wie o wie heeft de ervaring?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#84776
Ik sjouw laag aan de grond rond met V-Maxx Extreme schroefkit, 16 standen instelbaar, die rijdt goed echter ook de goedkope kit voorheen gehad dat was idd karten en raar weggedrag dus dat was eens en nooit weer.
Gebruikersavatar
door peter1981
#84782
ooit eens een vmaxx set gereden wat onder een maat z`n auto zat
beide verder precies de zelfde auto alleen ik had m`n interieur nog en geen spoiler dus een kilo of 100 meer erin en minder downforce en nog was ik sneller op de nurburgring
En stuiteren dat het ook nog deed :P

Dus dat gaat het zeker niet worden want vmaxx voegt echt niks toe aan de wegligging het wordt eerder slechter :P

Setje van H&R heb ik gevonden voor rond de 750,-euro incl BTW en daar kan dus nog een 19% vanaf (duitsland)

max verlaging 70/60
Gebruikersavatar
door Ronnie
#84808
Ligt er wel aan welke, want die goedkopere is gewoonweg troep als je dan een drempel tegenkomt dan springt ie op de drempel nog eens en huppelt er vanaf dus dat is idd ruk. Onder de Transporter vond ik het helemaal niks hopperdehophop. Caddy daarentegen ligt strak op de weg is veel verder gezakt maar dat is geen auto hahahaha dat is een omgekeerde bakfiets met een hulpmotor.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#84809
ps. Onder de TT zou ik voor KW of iets dergelijks gaan iig niet voor V-Maxx, das leuk tot de 200 km/h alles wat harder kan beter spul onder monteren.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]