Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MARK
#8675
:smt043 .......Gas..... :D
Gebruikersavatar
door MARK
#8677
:idea: Heren CCS (Combined Combustion System) is de Toekomst!!!.....

Bio-brandstoffen icm een door de Volkswagengroep nieuw ontwikkeld inspuitssyteem, met als resultaat ........ een 10 procent lager verbruik dan de huidige TDI Motoren


Trouwens....TSI is ook niet verkeerd.................

[web]http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... start.html[/web]
Gebruikersavatar
door bob
#14004
v power ron 95 en ik zal de tt ff verwennen :cry: Maar dat ik dacht ron 98 te tanken wat is dit voor truc van shell :twisted: Dan maar ultumaat of bp 98 zo :? nu krijgt de tt alleen maar ron 95 :lol: :lol: dus zal er goed op rijden doet hij ook op bocht van tango en tanq :D :D

mark vertel wat is dat nu? :D :D

vr gr bob
door emanuel
#14007
bob schreef:v power ron 95 en ik zal de tt ff verwennen :cry: Maar dat ik dacht ron 98 te tanken wat is dit voor truc van shell :twisted: Dan maar ultumaat of bp 98 zo :? nu krijgt de tt alleen maar ron 95 :lol: :lol: dus zal er goed op rijden doet hij ook op bocht van tango en tanq :D :D

mark vertel wat is dat nu? :D :D

vr gr bob
V-Power haalt net de 98 RON niet en moet daarom als 95 worden verkocht, maar het is eerder 97 of 97,5 RON, je TT loopt er prima op !
door Gast
#29860
Zeg ik zit dit allemaal ff te lezen. Op vakantie naat It. heb ik in Dl octaan 100 in de passat 1.8t (150pk) gegooit en in CH 98. OP de terugweg weer 95.
Dat akn toch allemaal geen kwaad? Elke auto in europa moet normaal kunnen lopen op 95.
#59304
henky tt schreef:ik tank 102 octaan in duitsland
Sommigen hebben de mazzel dat ze in de buurt van Duitsland wonen om dat te kunnen doen. Helaas zal ik het met de "next best thing" moeten doen nl. BP Ultimate.
#59308
BP U das ook maar 1.51 euro hier dus ga dan echt niet helemaal Duitsland of Bels opzoeken, andere pompen vragen gewoon min 10 ct meer dus ga altijd naar dezelfde moet dan wel 15 - 20 minuten van huis maar boeiend. Voor dat geld tank ik in t dorp hier slechts euro 95.
#59318
Imix schreef:Bp ultimate!

Is normaal rond de 1,50.. tot ik vd week ergens anders moest tanken expres niet aan de snelweg gedaan .. betaal ik : 1,61 :|
Dit is normaal voor mij. €1,50 betalen voor BP U is een utopie voor mij.
goTTzilla schreef:ik tank ook bp ultimate maar weet iemand ook dat de esso echte 98 verkoopt? elk merk van tankstations hebben hun eigen uitvoering maar wanneer is het nou echte 98?
Als er super plus en/of RON98 in 1 of ander combi vermeld staat. Fabrikanten geven hun eigen naam aan om onderscheid te maken.
Daarom staat er bijv. bij V-power niets vermeld omdat het 96.8 octaan is.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]