Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hj
#44366
die van mij is ook binnen, ziet er super uit nogmaals bedankt

groeten hj
Gebruikersavatar
door Blackboard
#44376
Emanuel,

€10 zijn vanavond overgeboekt, nogmaals bedankt.

Tony
door Satu
#44388
Hoi Heerko,
Nee hoor 1 schroef is genoeg, hij zit muurvast, zorg er alleen voor dat je een verzonken schroef neemt, ik dacht M5 dik en 2,5 cm lang en een dopmoertje er hoeft geen borgring achter. Met de stelring van de houder kun je hem ook nog vaster en verder van je luchtroosters plaatsen.
Het is nu alleen nog even uitvogelen hoe ik de voedingskabel ga monteren zodat die ook netjes uit het zicht is, als iemand daar een oplossing voor heeft houd ik me aanbevolen.
Groetjes Henk

O ja, net vanmorgen in de file een steentje, net onder mijn ruitenwisser, conclusie barst in mijn voorruit shh....tttttt.
door Heerko
#44389
Aiii das niet zo mooi van je voorruit.

Ik neem je tips mee voor de montage, scheelt me weer uitzoek-werk! Handig

Volgens mij moet het mogelijk zijn om de voedingskabel door het luchtrooster naar binnen te laten gaan, en dan schijn je hem ergens rechtstreeks op voeding te kunnen aansluiten. Maar ik heb daar geen ervaring mee.
door Heerko
#44391
allewijn schreef:
De Iphone connector, komend uit het ventilatierooster, klaar voor de bracket (en houder) van Emanuel:
Afbeelding
Het is Allewijn in ieder geval gelukt op deze manier. Misschien kan hij een tipje van de sluier oplichten ;)
door Satu
#44392
Bedankt voor de tip Heerko, ga het ffe napluizen, eerst mee ffe wat doen voor de baas en mijn boterham hahaha
groetjes
door allewijn
#44407
Vandaag heb ik (via de PDAshop) mijn passieve Brodit iPhone houder binnen gekregen.
Alles ligt dus klaar voor 'montage'.
Helaas zie ik dat emanuel een andere afstand tussen de twee voorgetapte gaatjes heeft gehanteerd als de afstand die Brodit gebruikt bij zijn houders.
Ik kan de Brodit houder dus helaas niet 1-2-3 op de bracket schroeven.
Zoals je hier kan zien:

Afbeelding

Emanuel: Heeft het een rede dat jij voor die bepaalde afstand hebt gekozen tussen de betreffende montagegaatjes?

Groetjes,

Tim
door allewijn
#44409
AAAh: Ik heb het Brodit houdertje van zijn 'draaidbare achterkantje' afgehaald (daar ik dat deel er toch niet bij wil gebruiken) en nu heb ik dus simpel enkel de Brodit iPhone houder over.
Als ik deze op de bracket leg, zie ik dat de gaatjes op de bracket toevallig wel precies matchen met het bovenste en het middelste gaatje van de Brodit houder.
(Het middelste gat op de brodit houder was oorspronkelijk bedoeld om een kruiskopschroevendraaier door te steken om zo het draaideel wat erachter zat vaster/losser te zetten).
Dit middelste gat is weliswaar geen 'verzonken' gat zoals de andere twee, maar dat kan ik er zelf wel van maken.
Gaat dus wel lukken!
Snel even twee afstandbusjes en boutjes kopen dus.

Afbeelding
door Marco1976
#44412
Hoi Emmanuel,

Was benieuwd of je de mijne ook al had verzonden?
Ik had nog niks ontvangen:(.
(Je wel al betaald hoor).

Ben benieuwd naar je reactie.
door Heerko
#44418
Die van mij is ook nog steeds niet binnen. Of heb je ze niet allemaal tegelijk verstuurd?
door emanuel
#44419
Er gaan er vandaag weer 5 op de post, ik had enkele betalingen over het hoofd gezien.
Gebruikersavatar
door Blackboard
#44443
Die van mij is vandaag binnengekomen, Emanuel, thanks 8) .
Zal zodra ik tijd heb (weekend) proberen of hij ook op een mk 2 past.
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#44476
Hi Emanuel,
Ik heb hem ook binnen.
Bedankt!
Gr Ellen
Gebruikersavatar
door Blackboard
#44491
Ha Emanuel,

Ik heb geprobeert de bracket in mijn mk 2 te monteren, helaas is de afstand tussen de roosters van een mk2 toch wat kleiner als bij een mk1-TT. De mk1- TT heeft 2 roosters tegenover 3 roosters voor de mk2, dus wel logisch dat de afstand ook wat kleiner is.
Heb nu wel de maten voor een mk 2 kunnen opgemeten, de tussenruimte tussen de roosters (dus de ronde uitsparingen in het dashboard) is 2,5 cm, de diameter van de ronde sparingen in het dashboard is 8 cm. De ronding van het mk1 bracket klopte wel, maar de ruimte tussen de 2 rondingen was te groot voor mijn mk2.

Mijn huidige bracket(mk1) geef ik cadeau aan een andere TT(mk 1)-rijder, is een gaaf stukje engineering en initiatief van Emanuel....zulke forumleden houden een forum levendig en actief.
Nogmaals bedankt Emanuel voor de moeite die je op je genomen hebt, erg COOL 8) 8) .

Tony
Laatst gewijzigd door Blackboard op za nov 07, 2009 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door evdb
#44495
Ontvangen! Dank.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]