Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#63980
Mijn moeder heeft vandaag haar TT 2.0 TFSI uit 2007 voor APK en een beurt gebracht bij de dealer.

Dit had ik ten zeerste afgeraden, omdat wij bij ons bedrijf zelf een Audi monteur in dienst hebben met 30 jaar ervaring en nog steeds groeiende.

En natuurlijk kwam het uit!! Lees:
------------------------------------------------------------------------------
Ab,

Hi is geweest voor onderhoud.
Buiten de beurt en apk willen ze nog een slaatje slaan uit diverse dingen.....
Zou je Helmig (fon) willen vragen of hij eens tijd heeft?

Het gaat om:

Remolie verversen
2 stekkers van bombine moeten vervangen
luchtfilter vervangen
o ring drukslag rechts op intercooler
brandstoffilter vernieuwen
doorvoerrubber van kabel niveau
en ja men wil de remblokken voor vervangen want die gaan nog maar 15000 km mee????

Gr mam
----------------------------------------------------------------------------------
Het gaat weer lekker bij de echte dealer hahahahaha.

Let erop dat zij haar TT vorig jaar gekocht heeft, met A-selektie. Grote beurt en nog wel meer. Beetje raar weer dan....

Nog mensen met deze ervaringen??
#63981
Hoor hier op Forum nogal veel negatieve dealer ervaringen .Moet zeggen dat we in Belgie dan toch beter gedient worden .Bij mijn dealer steeds goed ontvangen en correct afgehandelt..Enfin veel suc6 ermee.
Mvg,Leo
#63983
Heb geen moeite met dealers zolang ze me netjes behandelen en het onder de eindstreep normaal houden. Wat me wel opviel is dat de gescheiden werkplaatsen van VW en Audi verschillende tarieven hanteren voor exact t zelfde werk dus ik wandel altijd doodleuk bij de VW zijde naar binnen :smt005 maar dat mag binnenkort ook met de nieuwe VW
#64008
Het is maar net hoeveel je zelf kunt doen of laten doen...

Sommige dingen die erop staan is niet abnormaal voor vervanging. Maar is het nog goed, gewoon eraf blijven natuurlijk.
Remolie hebben ze ververst toen hij in A selektie kwam. Remblokken is ook kolder.

Ook daar kun je wel iets van zeggen want je hebt pedaalridders of niet. Bij mij gaan ze heel erg lang mee altijd ondanks dagelijks gebruik maar wel regulier uit de blokken en schoongemaakt en gangbaar gemaakt het hele remklauw zaakje.
Zijn de blokken naar mijn mening aan de dunne kant gaan ze eraf.Zo doen ze dat niet bij een garage, daar kijken ze alleen maar of naar een remmentester en klaar.

Vergeet niet dat ze aan manuren verdienen he dus ze moeten wat..
Je moeder heeft nog het idee dat ze meerwaarde heeft door het stempeltje i.p.v. naar die ervaren monteur te gaan bij jou. Daar ben ik ook maar vanaf gestapt en kom er alleen als het echt nodig is aangezien ik en mijn pa nauwkeuriger en op gevoel werken in onze eigen vrije tijd aan de dingen die we gewoon zelf kunnen.
Juiste onderdelen kan ik zo halen bij een automaterialen zaak.

A selectie is toch na een jaar over dacht ik. (had ik ook vanaf dealer)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]