Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#12294
Ik neem aan dat je hem wel eerst goed warm gereden hebt? Een motor die op temperatuur is kan nl best wat hebben, en bij een occasion is die al ingereden. Bij een nieuwe auto hoor je dat gewoon niet te doen, zeker de eerste 1000 Km niet. Dealers rijden daarom zelf vaak een tijdje met dit soort auto's om ze in ieder geval netjes in te rijden.
Gebruikersavatar
door Alexander
#12310
emanuel schreef:Ik neem aan dat je hem wel eerst goed warm gereden hebt? Een motor die op temperatuur is kan nl best wat hebben, en bij een occasion is die al ingereden. Bij een nieuwe auto hoor je dat gewoon niet te doen, zeker de eerste 1000 Km niet. Dealers rijden daarom zelf vaak een tijdje met dit soort auto's om ze in ieder geval netjes in te rijden.
Er was nét voor me al een proefrit gemaakt dus de motor was al warm. En het 'netjes inrijden' is om te voorkomen dat de motor schade loopt bij stampen. De dealer is zich er dus wel van bewust wat er gebeurt met de auto's hoor. Ze hoeven alleen maar naar het verbruik te kijken in de boordcomputer voor en na de rit en ze weten genoeg.
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#14041
Wad vout zech!!! :smt011
Gebruikersavatar
door Alexander
#14045
CneTT schreef:Tjeez, Wat een koorballen. Dan doet die gast van Pertolhead het toch iets leuker allemaal.
http://www.petrolhead.nl/
Je schrijft 'corpsballen' :P.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]