Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AenE
#21798
Hier de link:

TT om geflest te worden

Zal wel gauw weg zijn, want ik heb een klacht ingediend.
Daar zal toch niemand meer intrappen denk ik?
Als je reageert krijg je een vaag verhaal over opsturen en uiteindelijk moet je 500,- EUR overmaken. Ja daaaag!

Mooie vertaling ook :wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#21802
Lijkt wel vanuit het frans vertaald ofzo, gezien de gramatica. Maar je zal altijd wel een stel nitwits hebben die op zo'n bod ingaan.... :? Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit helemaal zuivere koffie is inderdaad.
Goed dat je het even laat weten!

Groeten
Joop
door krieltje
#21804
denk eerder nigeriaanse praktijken :D
Gebruikersavatar
door nickbox
#21806
Dit soort praktijken staan ook weleens op MP, meestal vanuit Nigeria...Internetvrijheid, zal ik maar zeggen. Wie er intrapt, meestel niemand denk ik.......
Gebruikersavatar
door Hawkeye
#21823
Niemand?

Wees gerust, er zijn er véél, ik weet natuurlijk niet hoe het in NL zit, maar hier in België komt dit toch wel wekelijks voor.

Mijn vriendin werkt namelijk biij de politie, en ontvangt dus mensen met dergelijke problemen: "ik moest een voorschot doen van 2000 eur, 2 weken erna zeiden ze me dat ik nog een bijkomend voorschot van 1000 euro moest doen omdat er problemen waren met de verscheping. En nu, 1 maand later heb ik mijn voertuig nog steeds niet ontvangen..."

En geloof me, er zijn meer dan genoeg goede zielen die hier dus wel inlopen...

autozone.be en autoscout24.be loopt er ook van over, heb al eens een mailtje gedaan naar hun klachtendienst, maar daar geven ze geen gevolg aan...

Groetjes
Gebruikersavatar
door nickbox
#21824
Hmmm rot dit te lezen. Dacht toch wel dat het bekend is. Meestal gaat men ervan uit dat het slachtoffer er veel voor overheeft om een voordeeltje te krijgen.
Dus de auto staat vast in Spanje b.v. bij een politiebureau omdat er een boete niet betaald is. Na overmaken van een bepaald bedrag rond de 1000 euro zou de auto naar hier kunnen komen en zou er 5 000 van de prijs af kunnen........
Of 100 mobiele telefoons voor 800 euro......

http://forum.marktplaats.nl/viewtopic.php?t=35992
Gebruikersavatar
door Hawkeye
#21825
Ja inderdaad,

maar als auto-liefhebber en "kenner" van zulke site's haal je de oplichters er meestal zo uit. Maar er zijn mensen die voor eht eerst op die site's komen en overweldigd worden door de schoonheid van een TT en daarbij het financieel aantrekkelijk plaatje... Dan is de keuze snel gemaakt... en de oplichter zen slachtoffer is binnen...

Spijtig, maar niet veel aan te doen...
Gebruikersavatar
door AenE
#21830
Hawkeye schreef:Ja inderdaad,

maar als auto-liefhebber en "kenner" van zulke site's haal je de oplichters er meestal zo uit. Maar er zijn mensen die voor eht eerst op die site's komen en overweldigd worden door de schoonheid van een TT en daarbij het financieel aantrekkelijk plaatje... Dan is de keuze snel gemaakt... en de oplichter zen slachtoffer is binnen...

Spijtig, maar niet veel aan te doen...
Daarvoor moet er zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan gegegeven worden en post ik het hier :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21968
Heel t net staat dr vol mee en wie op zoiets reageerd 'moet zich na laten kijken' want zulke advertenties herken je zo! en als t ineens goedkoper is of te mooi is om waar te zijn... zo blind zijn mensen hopelijk niet en zijn ze t wel... tjah dan stoten ze flink hun neus.

Ga autoscout.be autoscout.de of mobile.de maar op t staat dr overal op dus marktplaats en speurders mogen van geluk spreken dat t spammen van dat soort advertenties nog wel meevalt bij hun
door jayb
#56964
Haha, ja je weet het niet. Misschien denken mensen wel: oh het is geen zwarte, misschien wil die hem daarom wel zo goedkoop verkopen! :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]