Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door Freakersoft
#89180
Hallo mede TT rijders,

Enige tijd geleden ben ik gezwicht voor een Audi TT 3.2 quattro uit 2007. Nooit verwacht dat ik ooit van m'n Alfasyndroom zou afkomen. Topwagen, heel blij mee en echt een andere klasse dan Alfa. Er is 1 ding dat ik irritant vind en wat natuurlijk niet goed is. Het lampje op m'n dashboard geeft zo nu en dan aan dat ik m'n gordel niet om heb. Dit is natuurlijk wel het geval. Je schrikt altijd van lampjes en piepjes als je deze niet verwacht. Wie weet waar ik moet zoeken om dit op te lossen? Of kan ik desnoods ergens een stekker loshalen?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89416
sensor zit in de zitting vd passagiersstoel veelal en van de bestuurdersstoel is het eigenlijk nagenoeg altijd de rode knop als je de gordel sluit, als dat wat ouder is en verslijt dan wil daar het probleem nog wel eens zitten. Laat je gordel maar af ga rijden en druk de rode knop vd vergrendeling maar eens helemaal in dan stopt het geluid en gaat t waarschuwingslampje uit dan weet je dat het bij je bestuurdersstoel daar vandaan komt. Bij mijn jongere auto's begint t vanaf 30 km/h meen ik of na 20 km/h eronder piept t niet rij dus niet te zachtjes als je het probeert.
door Freakersoft
#89442
Heb de stekker losgehaald onder de stoel. Nu knippert er helemaal niets meer. Probleem min of meer omzeilt. Bedankt voor jullie reactie.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#91425
smalle zwarte stekkertje wat van de gordelsluiting af komt loopt onder de stoel. Lichtblauwe bij de bijrijdersstoel is voor de sensor in de zitting als dr iemand zonder gordel op zit gaat ie daarom ook piepen. Geel is airbag en grote zwarte stekker, rode, groene zijn vd elektrische stoel functies als die er zitten.
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]