Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door jan T
#91726
hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoel mat staan bij mijn audi tt roadster uit 2012, heeft er misschien iemand een idee ,zodat ik dat kan verhelpen.

b.v.d. Jan Thijssen.
door jan T
#91727
jan T schreef:hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoel mat staan bij mijn audi tt roadster uit 2012, heeft er misschien iemand een idee ,zodat ik dat kan verhelpen.

b.v.d. Jan Thijssen.
door swarm01
#91739
Hallo Jan, ik doe graag met je mee want ook ik heb water onder mijn voor stoel mat. Wat anders is is dat ik de coupe heb. Alleen een beetje jammer dat er niemand reageert. Heb jij zelf al een oplossing gevonden?
door swarm01
#91740
Vandaag zelf de oplossing gevonden. Via YouTube natuurlijk eerst voorwerk gedaan, maar onder de kap welke tegen het voorraam zit de afvoer gevonden die verstopt zat. Dus eerst ruitenwissers verwijderd om de kap te verwijderen en daarna de afvoer door geprikt en nagespoeld met water en alles liep weer prima door. Betreft een coupe uit 2006. Zal mezelf straks nog effe voorstellen. 😉
Gebruikersavatar
door Ronnie
#91755
Parafan heet die kap, inderdaad zitten de afvoergaten links en rechts daar weer onder in de carrosserie. Dan kan het via de wielkuipen afwateren.

Raadzaam is het voor iedereen met welke auto dan ook om het juist daar schoon te maken eens of meerdere keren per jaar. Is afhankelijk van het gebruik van een auto en waar die geparkeerd staat. Door bladeren zit het vrij vlug verstopt en bij sommige autos zijn het zelfs gaten van een euro muntstuk groot die gewoon ook dicht kunnen gaan zitten door blad, zand en alles wat er in waait en spoelt.
door TTaanzee
#91757
jan T schreef:hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoel mat staan bij mijn audi tt roadster uit 2012, heeft er misschien iemand een idee ,zodat ik dat kan verhelpen.

b.v.d. Jan Thijssen.
Thanks Jan voor je vraag; ik heb hetzelfde probleem bij mijn TT roadster sport uit 2000. Ik ga de tip van het schoonmaken ook eens proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
door TTaanzee
#91758
TTaanzee schreef:
jan T schreef:hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoel mat staan bij mijn audi tt roadster uit 2012, heeft er misschien iemand een idee ,zodat ik dat kan verhelpen.

b.v.d. Jan Thijssen.
Thanks Jan voor je vraag; ik heb hetzelfde probleem bij mijn TT roadster sport uit 2000. Ik ga de tip van het schoonmaken ook eens proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En oeps sorry dit is mijn eerste bijdrage hier Afbeelding. Ik ben Els en dus nieuw op dit forum


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]