Audi TT Club - Forum

Spreek hier af voor de overige te bezoeken meeting/meeting data, hier mogen geen meetings gecommuniceerd worden met een commercieel doel of welke gehouden worden bij bedrijven. Indien je deze meetings kenbaar wilt maken dien je vooraf schriftelijke toestemming te verkrijgen van Audi TT Club Nederland.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door evilbrt
#87388
Evilbrt - 2 personen

Zoals vanmiddag besproken is het nog even onder voorbehoud, omdat de persoon die dan met mij meegaat nog e.e.a. moet afstemmen. Uiterlijk eind volgend weekend weet ik meer :)
Gebruikersavatar
door RuuTT
#88232
Hi allen,

Excuus voor de late reactie, ik wilde er echt volledig zeker zijn en ieder alternatief onderzocht hebben voor ik verdere mededelingen deed met betrekking tot de tour. Nu ook mijn laatste creatieve plannetje niet haalbaar blijkt rest me helaas geen andere optie dan de tour te annuleren. Iedereen ontvangt uiteraard de volledige aanbetaling weer retour en ik hoop jullie binnenkort weer op een andere meeting te zien.

groeten,
RuuTT
Gebruikersavatar
door WimTT
#88234
Getver!!!!

Dat is erg jammer, ik had er nog goede hoop op!
Ik weet zeker dat je je stinkende best hebt gedaan RuuTT, jammer van de vele uren die je erin hebt gestoken.
Hopelijk kun je het nog gebruiken voor een volgende keer!!!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]