Audi TT Club - Forum

Spreek hier af voor de overige te bezoeken meeting/meeting data, hier mogen geen meetings gecommuniceerd worden met een commercieel doel of welke gehouden worden bij bedrijven. Indien je deze meetings kenbaar wilt maken dien je vooraf schriftelijke toestemming te verkrijgen van Audi TT Club Nederland.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RuuTT
#85839
Tijd voor een update;

Inmiddels is het 1 maart, hoogste tijd dus om de TTour officieel te openen voor aanbetalingen!

Iedereen op de lijst kan door middel van een aanbetaling van € 250 zijn inschrijving bevestigen. Op 1 april krijgt de TTour een definitieve go/no-go op basis van het aantal aanbetalingen die zijn ontvangen. In het geval van een GO zijn aanbetalingen en inschrijvingen definitief, dat werkt twee kanten op dus aanbetalingen worden in dat geval niet gerestitueerd. Mocht het minimale aantal niet gehaald zijn worden alle betalingen volledig teruggestort.

Huidige plekjes op de lijst blijven gereserveerd tot 1 april. Na 1 april zijn alle niet-aanbetaalde plekken beschikbaar op basis van wie het eerst betaald heeft wat :) De startpost van dit topic bevat altijd de meest actuele betaalstatus. Ik zal iedereen die zic tot nu toe heeft aangemeld even een PM sturen met de nodige details.
Gebruikersavatar
door WimTT
#85841
SUPER RuuTT,
Het duurt nog even, maar we hebben er al zin in om met 21 TT's door Zwitserland te toeren!!
Hopelijk houdt deze het beter vol ;-)

Groeten, Wim
door marcel48
#85844
Hallo,

Is er ook een indicatie wat de reis kost indien ik alleen zou gaan?
Op welk bankrekeningnummer dient de aanbetaling te worden voldaan?

Grusse aus Limburg,

Marcel
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]