Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jaap1977
#84877
Hoop wel dat we weer een keer een mooie Toertocht hebben en niet bv net als de laatste keer in Tilburg bij de audi dealer 3 uur rond te hebben gelopen eindelijk de ToerTocht begon dacht ik, maar reden rechtstreeks door naar de bierbrouwerij, (wat op het dagprogramma stond om daar halverwege de Toertocht te stoppen) bedoel lust graag een biertje maar ik kwam ( en meerdere ) voor een mooie TT tocht.
Hoop dat de volgende meeting een betere TT tocht heeft en een mooi dagprogramma wat klopt

:smt006 Jaap
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#84885
Het is spijtig te horen dat u een andere verwachting heeft gehad van de afgelopen meeting in Tilburg. Uiteraard blijft het lastig om het iedereen altijd naar de zin te maken, want ook hier geldt: Zoveel mensen, zoveel wensen.
Uit diverse andere reacties van mensen, die hebben deelgenomen, maak ik op dat we al met al toch een geslaagde dag hebben gehad.
De tussenstop bij La Trappe is bewust vooraan in de route opgenomen, daar we geen mogelijkheid hadden om in de showroom te lunchen. Overigens was er geen tijd vermeld m.b.t de tussenstop(s). Ikzelf vond het wel prettig om na het bezoek aan de dealer even iets te kunnen eten :wink:

Qua route is het denk ik een kwestie van smaak. We proberen met het uitzetten van een route iets van de omgeving te laten zien en op plaatsen te komen waar je anders aan voorbij rijdt. Snelwegen enz. kennen we allemaal wel; daar staan we doordeweeks vaak genoeg in de file, dus die lijken ons tijdens het maken van een 'pleziertochtje' nu niet zo enorm interessant :)

Verder is een dagprogramma voor ons een richtlijn waar we zoveel mogelijk naartoe werken. De ervaring leert ons dat het hanteren van een exact tijdsschema in de praktijk altijd lastig blijkt. Zodra je je omdraait om te vertrekken gaat er achter je weer een motorkap open, moet er toch nog iemand naar het toilet, blijkt er toch nog iemand met een lege tank te staan...
Aangezien het eenieders 'vrije tijd' en hopelijk een leuk dagje uit is, willen we hierin een gulden middenweg vinden door niet ál te veel als politieagent te hoeven fungeren.

Tenslotte nog even een uitdaging (voor alle leden):
Kom maar op met die ideeën/suggesties of meld je bij de evenementencommissie om zelf eens een meeting te organiseren! Wij bieden het platform en de mogelijkheden, maar het is (ook) aan jullie daar iets van te maken 8)
De leden vormen de club en niet het bestuur, wordt vaak gezegd, dus vorm maar raak zou ik zeggen :lol: Wij (be)sturen wel :wink:
Samen moeten we toch wel een heel eind kunnen komen, niet?!

Groeten,
Joop
Gebruikersavatar
door jaap1977
#84909
Ben zeker van de party om eens een tourtocht te organiseren, vooral bij mij in de omgeving (gennep/nijmegen/berg en dal/groesbeek/duitsland) is t een zeer mooie omgeving om daarr met ze allen tee touren en een tussenstop te maken.
Gebruikersavatar
door SloTT
#84994
Dat is zeker een mooie omgeving Jaap! Als je daar iets organiseert, ben ik van de partij. Misschien in de herfst als de bossen mooi kleuren? Zondag 11 oktober? Dealer over de grens in Kleve en Goch is Minrath, geen idee of die ons zouden willen ontvangen.
Gebruikersavatar
door Arjan A
#91223
jaap1977 schreef: di jul 14, 2015 14:08 Ben zeker van de party om eens een tourtocht te organiseren, vooral bij mij in de omgeving (gennep/nijmegen/berg en dal/groesbeek/duitsland) is t een zeer mooie omgeving om daarr met ze allen tee touren en een tussenstop te maken.
Hoi Jaap, heb je de Audi nog en zijn er nog plannen voor een tourrit?
Groeten,
Arjan
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]