Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63159
gewoon bij de tankstations je auto vol gooien en volgas weg rijden :) :)

dat is gekheid maar denk dat er binnenkort wel verandering in komt, iedereen klaagt erover.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63163
PVV gebruikt het nu om aandacht te krijgen... die willen laten onderzoeken waar de prijs vandaan komt en waarom Shell zo'n flinke winst in dit soort tijden weet te boeken.

Gewoon een euro van de liter prijs af :D dan wordt het weer leuk en gaat de koopkracht op andere vlakken er op vooruit en de economie krijgt dan een flinke impuls... :D
Gebruikersavatar
door denders
#63167
Kwartje van kok en het dubbeltje van... ehh was dat nijpels? is er tegen afspraak toen er ook nooit meer afgegaan, nee dat snap ik!!

Oja: plan van Ronnie moeten ze overnemen dan zijn we weer ff blij en ondertussen wil ik best wachten op alternatieven, sportieve die er een beetje uitzien dan!
Maarrr Rusland vaart nog heel wel bij olie en het noorden ook hoor, waar er nog zat zit. :wink:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63179
we kunnen hoog of laag springen maar het helpt toch niet. hopen dat ze met een redelijk besluit komen daar wij niet te veel onder lijden.

we zien het wel.
Gebruikersavatar
door denders
#63203
Als we dat allemaal zeggen gebeurd er nooit wat.. maar goed, ik zie het ook wel aan hoe het loopt, voorlopig krijgen we er niks op het loon bij in het overvolle Nederland.
Straks moet je nog oppassen dat ze je benzinetank nog leegjatten :D
Gelukkig sta ik thuis en op het werk binnen hehe.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63205
ze doen toch wat ze willen in den haag. ze weten wel dat iedereen de brandstof te duur vindt maar trekken zich er niets van aan.

als ze het gaan veranderen doen ze dat niet eerder dan dat iedereen gewoon geen enkele meter meer rijdt en er geen brandstof meer verkocht wordt maar dat is niet haalbaar om heel nederland niet te laten rijden weet ik wel zeker.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#63213
Ach, benzine is prijstechnisch gezien precies hetzelfde als tabak en alcohol. Mensen blijven het toch afnemen ook al stijgen de prijzen. Een alcoholist zal z'n fles echt niet ineens laten staan, omdat het weer duurder geworden is...
Eigenlijk is het beetje misbruik maken van de behoeften zogezegd.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]