Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Audi_TT180pk
#69827
Ik vond het vandaag erg geslaagd. Kon eindelijk is zien welke personen zich normaal achter een avatar schuil houden :lol:

Leuk om te zien hoe elke TT toch weer anders dan een andere kan zijn.

Kijk nu al uit naar de volgende meeting!

Nogmaals bedankt! :smt006
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#69828
Vreemd dat het andere topic is gesloten en direct is weggestopt na 1 negatieve reactie. Vond het ook zeer geslaagd. Toertocht was een experiment, ik had het zelf leuker gevonden in colonne de route te rijden, maar dit wordt altijd al gedaan natuurlijk.
Verder 50 euro clubkorting van Remco op de winterbandjes en mijn lakkleur blijkt vrij zeldzaam te zijn daar Remco deze nog nooit had gezien.
En wat die negatieve reactie betreft: Het is wat je er zelf van maakt, en dat is met alles zo.
Gebruikersavatar
door TT Assen
#69831
Zelf zie ik terug op een geslaagd evenement. Mooie toertocht door mooie natuur (herfstkleur in de bomen), en het eten was ook geslaagd. Ook leuk een aantal mensen weer gezien en gesproken te hebben!

Wat betreft de negatieve reactie: Jammer dat zij het als teleurstellend hebben ervaren. Overigens kennen de Audi TT-Meetings vaak een informeel karakter. Als aandachtspunt in de reactie zie ik de zichtbaarheid van het bestuur tijdens de meeting. Ik heb al naar de desbetreffende personen (in de reactie worden 2 personen genoemd) op deze wijze gereageerd. Ik hoop dat zij desondanks van hun TT blijven genieten.

groeTTen uut Ass'n
Gebruikersavatar
door Mr.Fly
#69832
Ik...als TT Junior, nou ja junior, heb best genoten van mijn eerste meeting, en de tourtocht.
Leuk om medeTTers ontmoet te hebben, en naar de verscheidenheid in bolides.
Ben benieuwd naar de foto's.

Rene
Laatst gewijzigd door Mr.Fly op zo okt 30, 2011 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69833
Topics van de meetings zodra die hebben plaatsgevonden worden eigenlijk altijd gescheiden, zie voorgaande topics van meetings. Dank aan *** voor het beschikbaar stellen van zijn locatie.
DSC08709.jpg
Heb zelf de tocht niet gereden, wel bijna alle TT's kunnen fotograferen vanaf een punt op de route, gaf wel mooie beelden als er rechtdoor schoten en dan minuten later weer terug kwamen. Voor de een wellicht geslaagd voor de ander minder... volgende keer weer met alle TT's in colonne omringt door een mooie omgeving ;)
DSC08679.jpg
Hopelijk heeft iedereen genoten, foto's volgen en wie er ook foto's gemaakt heeft meldt het Joop (happy socks) of aan mij opdat we ze in het album kunnen plaatsen.
DSC08722.jpg
*** bedankt voor de gastvrijheid en de mede organisatie betreft het jubileum welk na 18.00 uur aanving als is beschreven in de aankondiging van de meeting.
Alle aanwezigen bedankt en tot de volgende keer. Ik heb me goed vermaakt vandaag iedereen bedankt daarvoor!

Groet Ronnie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#69838
En ik was, net als met de riTT, deze keer zeker ook als laatste thuis (1:37 u.)?! Of heb jij nog in de file bij Utrecht gestaan, Joop?
Ik vond het weer een bijzonder geslaagde dag! Leuk om te zien hoe de club steeds groter wordt en wat een heerlijk gemelangeerd gezelschap. Iedereen bedankt en tot een volgende keer!
Gebruikersavatar
door miranda1974
#69839
Na net de mening van anderen te hebben gelezen en toch even 'de gesloten topic' te hebben bekeken, wil ik graag het volgende kwijt.
Jammer dat Pieter en José met een naar gevoel weggegaan zijn, maar kan het wel begrijpen.
Ik ben ook nog niet zo lang clublid, maar ben ook zonder verwachtingen naar een meeTTing gegaan. Gewoon een beetje de kat uit de boom kijken en tja, plezier maken doe je zelf. Inderdaad had het vaak een informeel karakter, waar ik me persoonlijk wel prettig bij voel.
Gelukkig hebben ze er voor zichzelf verder toch een leuke dag van weten te maken.
Ik snap dat als je een 1e keer gaat, terwijl er dan ook een lustrum te vieren valt, je daar enige verwachting van hebt. De verantwoordelijkheid daarvan ligt dan ook bij het bestuur. Ik ben erachter gekomen dat er verder een krap tijdspad is uitgezet voor het organiseren hiervan, dus ook hier kan ik me wel weer in verplaatsen. Laat dit gewoon een 'leer-moment' zijn voor de club en PieTTaudi bedanken voor de opbouwende kritiek.
Al met al hoop ik Pieter en José toch nog terug te zien bij de club, per slot van rekening betaal je toch ook ergens voor als lid. Ik vind dat terug in vele voordelen binnen de club, zoals goede adviezen en kortingen, maar vooral ook de gezellige leden met wie je uiteindelijk de toertochten rijd.
Misschien maar goed voor ze, dat ze die alsnog niet gereden hebben, want volgens mij werd je daar als echtpaar niet vrolijk van, wanneer je de rechterroute toebedeeld kreeg. :wink:
Nee joh, alle gekheid op een stokkie... Organiseren kost nu eenmaal de nodige voorbereiding. Misschien dan als vanouds toch maar de route even verkennen?!
We rijden een mooie, luxe bolide en dat hoop je natuurlijk ook terug te vinden, als er wat te vieren valt. De club wordt overigens niet door Audi gesponsort, voor zover ik weet en heeft op dit moment meer het karakter van een fanclub.
Vooruit... de enthourage mag de volgende keer wellicht wat aangekleder. Slingers en ballonnen?! Bij een feestje horen op zijn minst een kopje koffie en gebak.
Zo zag de uitnodiging er nl. wel heel feestelijk uit.
Toch vind ik het knap dat, je als webmaster met 2 moderators en je sponsor er uiteindelijk toch voor een flinke groep mensen er op zo'n korte termijn een dagvullend programma van maakt en wederom mijn complimenten aan hun. Waarschijnlijk had er wat meer ondersteuning vanuit het bestuur moeten blijken.
Maar dat zijn dan weer de toeters en bellen en laten we eerlijk zijn... wat zijn nou de kosten van het lidmaatschap? Ik heb de mijne cadeau gekregen :wink:
Na iedere meeTTing ga ik weer met een goed gevoel en vaak als laatste weg, dus er wordt echt wel wat goeds gedaan!! Ieder ervaart het natuurlijk op zijn of haar manier.
Wat mij betreft.... op naar het volgende jubileum!! :smt006
Gebruikersavatar
door ravindra7912
#69840
Mooi gesproken Miranda!
Wij hebben zeker genoten!
Op naar het volgende jubileum en natuurlijk de volgende meeTTing!
En nogmaals mijn complimenten voor de organisatie.

Groetjes Kate
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69841
Voor foto's: http://www.audittclub.nl/fotoalbum/cate ... t-meetting kwaliteit van alle foto's is dit keer niet helemaal zoals ik het graag zie, volgende keer ga ik wel weer uit 't raam hangen :D

De foto's die gemaakt zijn en waarvan ze graag in het album terug gezien mogen worden, plaats ze op het forum of stuur Joop of mij een bericht, dan kunnen we de FTP beschikbaar stellen om ze te uploaden en ze erbij plaatsen in het fotoalbum.
door gelde023
#69845
Ik heb ook geweldig genoten!
Op het moment van het starten van de tour wilde ik even snel nog iets
achter uit de kofferbak pakken.
Altijd op bedacht, waar is mijn sleutel. Deze keer echter niet.
Klep dicht en de sleutels achterin. G.....DOMME!!
Dan staat er maar een ding te doen, even de reservesleutels thuis ophalen.
Een slordige 170 km heen en weer in een leenauto van Remco. Bedankt hiervoor.
Maar goed, alles toch weer opgelost.
Les voor iedereen. Laat je niet afleiden op de momenten dat je achteloos wat achteruit pakt.
Volgende keer weer van de partij, met reservesleutels op zak! :cry:
Gebruikersavatar
door RuuTT
#69847
Ik kan me wel voorstellen dat het een beetje verwarrend is voor iemand die voor het eerst komt, daar zit inderdaad misschien wel een verbeterpuntje. Toch jammer dat ze niet gebleven zijn, want de tocht was mooi en het eten en de gezelligheid weer op niveau. Zo'n individuele puzzeltocht voegt ook wel t nodige avontuur toe met onverwachte o-wacht-toch-de-andere-kant-op-turns en "heej gaat dit wel goed want ik heb al een tijdje geen TTegenliggers gezien"-momentjes. Hoop werk om uit te zetten natuurlijk, dus als er dan ook een stukje ietwat verboden in te rijden is, tsja, that's all in the game :) Verder prima geregeld dus weer!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69850
Frequentie uitzenden van je sleutel naar te transponder in de auto en hups open is ie weer... of je moet je gsm ook in de auto laten liggen dan wordt het lastiger. Maar dat kan je beter ff via PM bespreken samen i.p.v. op een forum.

Je foto's zijn bijgeplaatst in het album Rene, bedankt daarvoor.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]