Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door niels
#72151
Namens ons ook de complimenten aan Joop voor de organisatie en de afwisselende route! En ook de fotografen bedankt voor de mooie foto's!

Ik vond het leuk om andere liefhebbers te ontmoeten en ook leuk om te zien dat er niet een standaard-TT-rijder is. Tot de volgende keer!

Renate en Niels
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#72153
Allereerst enorm bedankt voor jullie aanwezigheid & de gezellige dag :thumbright:
Ik heb erg genoten van de meeting en ben blij dat alles goed is verlopen. Ondanks de matige weersomstandigheden hebben laten zien dat we ons daar niet door uit het veld laten slaan!
De heerlijke lunch was prima verzorgd en ik wil hierbij onze gastheer Bjorn Johann en zijn team bedanken voor hun inzet en gastvrijheid. De foto's zijn erg leuk om terug te zien; vaak ontgaat je veel tijdens zo'n tocht. Zelf heb ik ook nog wat video's geschoten, waarvan ik z.s.m. een leuk filmpje van zal posten 8)
Nogmaals bedankt iedereen ennehh... op naar de volgende zou ik zeggen :!:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door RobS2
#72167
Hoi Joop,
Ja, wij heb de TomTom versie erbij gebruikt, en die kon je eigenlijk ook blind volgen.
De beschrijving die erbij zat was ook super.
Echt perfect gedaan zo.
Grtz
Rob
Gebruikersavatar
door niels
#72169
Wij hadden ook de TomTom-versie en dat werkte echt perfect. Alleen middenin het dorpje vlak voor de lunchstop werden we een smal straatje ingestuurd en vervolgens gaf de TomTom aan dat we weer moesten keren, dus kwamen we iedereen weer tegen in dat smalle straatje, hahaha. Achteraf hoorde ik dat de voorste groep een straat verderop op de achterste groep stond te wachten.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#72181
Mooi dat dat ook werkt :thumbright:
Blijft natuurlijk altijd opletten met die dingen, want die creëren soms een eigen route waar je bij staat :lol: Vooral de conversie naar de diverse merken wil nog wel eens wat kleine verschillen in de route teweegbrengen.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#72232
Hier alvast een paar snapshots van de tocht (still-shot vd videocamera):
PREVIEW_1.jpg
PREVIEW_2.jpg
Filmpje ben ik reeds mee begonnen, maar heeft wat tijd nodig :wink:

Groeten
Joop
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]