Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door heurmen
#72128
Zo we zijn weer thuis, was voor ons de eerste meeting als nieuw komers bij de TT club de opkomst was verbazend groot
leuk hoor zoveel interesse we vonden het een heel leuk gezelschap en zeker voor herhaling vatbaar en de complimenten aan Joop, goed in elkaar gezet en leuke route. Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar ik heb verschillende leden actief zien fotograveren dus er zullen wel fofo's op het forum verschijnen die ik kan downloaden.

Graag tot de volgende keer gr. Willeke en Herman :smt006
Gebruikersavatar
door Leduke
#72129
Wij zitten ook weer lekker onderuitgezakt en hebben een top dag gehad!
Joop, super bedankt en ook leuk om er nu een gezicht bij de naam te hebben!!

Perfect geregeld en een hele leuke rit. Ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen met de zelfde hobby.

tot de volgende keer!

Greezz Leduke en partner.
door ABrouwer
#72130
Een erg leuke dag gehad, mooie route, even flink door kunnen rijden op de autobahn en onze TT weer wat beter leren kennen. Erg leuk om met zoveel verschillende TT's rond te rijden.

Joop bedankt voor de organisatie en tot een volgende rit!

Groeten, Andre & Annette
door gelde023
#72131
Leuk die reacties.
Joop, dat moet je toch een goed gevoel geven.
Ook namens ons, bedankt!

Groeten, René en Elisabeth :) :)
Gebruikersavatar
door TT ROADSTER
#72132
Dag Joop,

Het was een super leuke dag we hebben echt genoten.Mooie route leuk gezelschap en een fantastische verscheidenheid aan Audi TT's zeker voor herhaling vatbaar :smt023
En de TT's even de sporen kunnen geven op de duitse autobahn :lol:

Tot ziens :smt006
Gebruikersavatar
door RobS2
#72133
Hoi TT'ers
Wat een heerlijke dag, en wat een mooie route. Onze complimenten Joop !
Ook de catering was super verzorgd, en in een leuke setup, zodat je veel nieuwe ontmoetingen met gelijkgezinden kon hebben.

Kortom een super toer rit, en we hebben nu al weer zin in de volgende

groetjes uit Bemmel,
Rob en Claudia
Gebruikersavatar
door sweeper
#72134
Zo ook weer thuis van een superdag!

In Duitsland even lekker door gereden met 232 km/h als max..
Helaas op de terugweg van Nieuwegein t/m Amstelveen een politieauto voor me. :( was dus keurig netjes 100 km/h. Slaapverwekkend!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72135
Ben inmiddels thuis met de gemaakte foto's bezig, effekes de kentekens wegpoetsen ;) zodra dat klaar is gaan ze het fotoalbum in. Wie foto's gemaakt heeft kan dat kenbaar maken om het album aan te vullen.
door hworkum
#72136
Ook wij hebben er een leuke ervaring bij: heel gaaf om met zo'n groep TT liefhebbers op pad te zijn. En er werd onderweg ook flink doorgereden!
Ik heb nog wel wat foto's die de moeite van het verspreiden waard zijn, maar ik heb geen idee hoe die moeten worden ge-upload (wie vertelt me hoe)?
Moeten daarbij eerst de kentekens worden weggepoetst?????
Groeten, Karin & Henk
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72137
wetransfer.com kan toegepast worden om foto's naar me te verzenden en dan info@audittclub.nl als mailadres.

Foto's kan je ook een pm voor sturen dan kun je via FTP de foto's op de server zetten. Dan verstrek ik een persoonlijke ftp account, map kan dan zo van de computer op de server gezet worden.
door Ranna
#72141
hey!

geweldige dag! super goed geregeld Joop, jeetje wat een werk heb je daar in gestoken zeg! toppie!!!! complimenten!!!Zeker voor herhaling vatbaar.

grTT
Ruud en Miranda
Gebruikersavatar
door Peethil
#72143
Bedankt voor de geweldige dag Joop, een super voorbereiding. We hebben er van genoten. In Xanten zijn wij er eerder van door gegaan. Drie kwartier in die temperatuur rondwandelen was iets te veel van het goede. Jij hebt het (rot)weer uiteindelijk ook niet in de hand. Deze -voor ons- eerste meeting is voor herhaling vatbaar.

Groeten Anne-Marie en Peter.
door Schrankie
#72144
Onze eerste TT meeting is super bevallen ,met als kers op de taart alle TTs een klein stukje over de snelweg in Duitsland zien draven. Mooi gezicht.
Joop top geregeld
door mieron
#72150
Het was de eerste keer dat we hieraan deelnamen. Enorm genoten en voor herhaling vatbaar. Joop hartelijk dank voor de goede zorgen.

Ron en Mieke
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]