Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ErikHoefsmit
#91213
En na de derde proefrit hebben wij eindelijk een TT. Het is een Nimbus grijze baseball editie met 225 pk uit 2001 geworden en pas na de derde proefrit gekocht.
Dat kwam omdat bij de eerste proefrit de dynamo er de brui aan gaf en twee dagen later bij de 2e proefrit bleek het dak niet goed te sluiten. Geluk bij een ongeluk is dat de reparatiekosten niet op onze conto komen :wink: .
Wel grappig dat ik vanmiddag op de A15 ingehaald werd door, naar ik dacht, een andere TT baseball editie.

Dit moet de opvolger van onze MX5 worden, maar die gaat nog even niet weg, is nl. ook leuk om in te rijden :)

Moeten nog wel paar kleine dingen gebeuren zoals brandstofmeter welke niet helemaal 100 is, maar als dat het ergste is en blijft dan teken ik daarvoor.

Mijzelf kennende zal ik geen super actieve deelnemer zijn aan het forum als het op posten aankomt, maar lees wel veel en graag.
Heb ook veel gelezen in aanloop naar deze koop en dit forum heeft mij hele goede tips en info gegeven dus bedankt daarvoor.

Groet uit Leersum en Kollumerpomp,
Simone en Erik
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door JeHa
#91214
welkom op het forum, heb ook deze kleuren combi,vind het een super goede combinatie zo. veel plezier ermee. check eens op facebook, daar zijn veel mk1 groepen actief. groeten Jeroen
door ErikHoefsmit
#91215
Bedankt JeHa, kleuren combi is meer keus van de vrouw, ik hou meer van zwart maar ja :lol:

Ben inderdaad al lid van paar FB groepen en die lijken actiever dan dit forum of ligt dat aan mij en de tijd van het jaar?
Grtz
Gebruikersavatar
door Ronnie
#91229
Je kunt ook taptalk gebruiken voor dit forum, en er is ook een facebook community, maar tegenwoordig lijkt instagram en facebook door iedereen gebruikt te worden.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]