Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door forpus
#47418
Hoi,
Vroeger had ik zo'n 5 l fles vloeistof om de banden mee op te blinken,dat was doorschijnend en dikker dan water!dat blonk dagen lang op de banden!
spijtig genoeg weet ik niet welk product het was! die spuitbussen is maar half zo goed en vlug leeg!daarom men vraag waar ik dit zou kunnen krijgen!het rook niet echt en leek op vloeibare silicone!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#47419
wij hebben dit ook bij ons op het bedrijf staan. het is van het merk NIELSSEN en het type
spul heet tyre trim & motor dressing. ik gebruik het ook altijd voor op m`n banden van de TT.

de banden zien er met dit spul erop weer helemaal nieuw en het blijft wel 4 weken duidelijk zitten.

grTTz. dennis
door forpus
#47420
je houd het niet voor mogelijk hoelang ik al zoek naar dat product,veronderstel dat dit is wat ik zoek terug! kan ik dit bestellen bij u of waar? mvg steven
Dus dit is zo'n dikke vloeistof en is dit ook in 5 liter flessen of zo?
Gebruikersavatar
door Vincentos
#47422
Wat je zoekt is een bandendressing.

Zie volgende link voor een overzicht van dergelijke producten

Bandendressings

Gr,
Vincent
Gebruikersavatar
door stivoman
#47433
Tyrecare van motip doet het ook prima!

Grtz, Stteven
door forpus
#47434
ik ga dat zeker niet ontkennen dat er nog goeie produkten zijn maar meestal spuitbussen die gauw leeg zijn en met zo'n fles van 5 liter kun je u lekker uitleven en de vloeistof heeft toch lang resultaat! de spuitbussen heb ik ook al gehad maar lang niet zo tevreden ervan!in ieder geval denk ik dat ik men produkt zal hebben terug gevonden,nu nog bestellen! bedankt!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]