Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Martijne
#10044
hallo mede TT fans,
Ik heb sinds vrijdag waarschijnlijk een TT.
Waarschijnlijk omdat hij onder voorbehoud van Dekra keuring is gekocht.

Maar ik heb nu een vraag: Hoe kan ik er zeker van zijn dat er een Bose systeem in de auto zit? Met die vermelding in de omschrijving van de auto heeft hij hem wel aan mij verkocht.
Ook zie ik velen op internet te koop staan waar het erbij staat, maar op de foto's kan ik niet direct het Bose embleempje op de speakerfrontjes vinden (die je bij andere audi's wel tegekomt).
Ik heb nu een 225PK quattro gekocht uit 1999.

Kunnen jullie mij helpen?

Indien het er niet in zit, zou ik dat toch wel erg jammer vinden.

Groet en dank
Martijn
door Jerry
#10050
Martijn,

Als je een Bose installatie in je TT zou hebben, dan staat het als het goed is op de frontjes van de speakers "Bose". Op een Bose installatie is het niet mogelijk een gewone radio aan te sluiten omdat de bedrading via een Bose-versterker loopt en geen "gewone"radio herkent. Op de Bose installatie kun je wel een concert I aansluiten(met casette) of een concert II dmv canbus interface.

Dus wanneer er een "gewone"radio in zit heb je geen Bose installatie.
Gebruikersavatar
door Martijne
#10054
Hoi,

Nou, er zit wel een audi radio in, een oude concert, met casettedeck. Links achter zit een wisselaar..

Dus het MOET op de speakerfrontjes staan?

Groet
Martijn
door emanuel
#10055
De versterker van het Bose systeem zit als het goed is rechts achterin naast de bank ingebouwd er zit een klepje in het zijpaneel waarachter hij te zien is volgens mij. (heb zelf helaas geen bose syteem)
door Jerry
#10056
Martijne schreef:Hoi,

Nou, er zit wel een audi radio in, een oude concert, met casettedeck. Links achter zit een wisselaar..

Dus het MOET op de speakerfrontjes staan?

Groet
Martijn
Wanneer je een Concert I hebt en wilt weten of het Bose is, dan moet je Bose zien verschijnen in het display van de radio wanneer je hem aanzet. Anders is alles rechtstreeks op de radio aangesloten en niet via Bose--versterker.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10099
Op de beschermfrontjes van de speakers hoort het logootje te zitten. Achterin links achter in de kofferbak hoort een subwoofer in vele Audi's te zitten en de versterker. Zelf heb ik t gehad en overal was Bose terug te vinden. Dus als je t niet vinden kunt is er geen Bose in de auto geïnstalleerd. En idd bij sprong de radio met BOSE aan in het display.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]