Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#15062
Console customizen is cool... gewoon t abs kunststof gebruiken en 2 consoles of desnoods 3 tot de gewenste maken. Had in de A3 die ik gereden heb een dubbeldin in gemaakt... schermpje voor in de hoofdsteun erin gewerkt en kon je dus eruit klikken tegen diefstal. Radio paste dr bij, dvd speler in t dashborad kastje. Met 2 TT consoles kun je het ook creëren, een goede kunststoflasser maakt het wel zo goed aan elkaar dat de afwerking goed is en je zelfs originele punten achterin kan maken uit bijv. een console met dubbeldin standaard zodat je niet meer hoeft te vrotten. Bekleden erna geeft ook een superresultaat aangezien je alles OEM kunt behouden.
Gebruikersavatar
door Cees
#15104
allewijn schreef:Cees, ik heb jou een tijdje terug een link gestuurd met een heel mooi aluminium lijstje dat daar precies omheen past, weet je nog?
Heb je daar niets mee gedaan?

Gr,

Tim
Tim,

Heb je die link nog voor me??
door allewijn
#15122
Cees schreef:
allewijn schreef:Cees, ik heb jou een tijdje terug een link gestuurd met een heel mooi aluminium lijstje dat daar precies omheen past, weet je nog?
Heb je daar niets mee gedaan?

Gr,

Tim
Tim,

Heb je die link nog voor me??
Die link ben ik helaas ook kwijt, wél weet ik dat ze het ook bij chromedesign.de verkopen, alwaar 'BlueIce' ook al zijn alu deeltjes heeft gekocht. Kijk maar in zijn topic: Zijn topic
Daar zie je ook dat alu randje om de klimatronic zitten! Dat is toch DE oplossing? Dan zie je toch niet meer dat het niet zo goed aansloot?
Gebruikersavatar
door reindertt
#15159
Foei foei foei
al dat vieze extra chroom :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]