Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#13475
Dankje Charlotte voor jouw CoMpLimEnT! :wink:

En Massari: Dat MTB'en moeten we dan zeker eens gaan doen! Ik ben altijd in voor een parcourtje!
En over dat 'water-starten', haha dat wordt nog wat, ik was ook altijd al zo'n held met een surfplank (NOT!), maargoed binnenkort neem ik een proefles om te kijken wat ik ervan vindt.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13492
charlotte schreef:Wat een fantastische klus..en oplossing. Heb je echt goed bedacht en dito uitgevoerd.
Hier hebben we onlangs ook PC ventilatoren ingebouwd bij een vertsterker. ZIjn stil , smal en zien er best cool uit.
Alleen als het erg warm weer gaat worden heb je nog kans dat de vertseker in de beveiliging gaat omdat hij te heet wordt.
Gelukkig is hij dan niet kapot, alleen dan is het wel ff stil.

Ik zoek nog iemand in de werkplaats die hifi netjes in kan bouwen etc....haha.

gr,
charlotte
Gewoon niet bezuinigen op die koelertjes, die dingen kosten nog geen 10 euro p/st, heb dr ook maar 12 in mn pc kast zitten :D
Is overigens ook fijn in de zomer, koele voeten ;)
Gebruikersavatar
door reindertt
#14680
Weetje, dit kan ik nooit doen in mijn TT. Dan heb ik helemaal geen achterbak meer hahaha
door A.Hoksbergen
#21991
hey mooi gedaan!

ben al 3 dagen bezig met mijn install, wat is de TT klein om in te werken zeg !

een vraagje, hoe heb je precies je voedingkabel naar binnen gekregen?
ik zie het witte bakje onder de ruitenwissers, maar hoe kom je totaan dat bakje vanaf de accu?
de enige doorgang die ik zie is door de zwarte kunstof bocht waar ook de andere kabels vanuit het motor-compartiment door gaan, maar die krijg ik niet open/uit elkaar?
door emanuel
#21995
A.Hoksbergen schreef:hey mooi gedaan!

ben al 3 dagen bezig met mijn install, wat is de TT klein om in te werken zeg !

een vraagje, hoe heb je precies je voedingkabel naar binnen gekregen?
ik zie het witte bakje onder de ruitenwissers, maar hoe kom je totaan dat bakje vanaf de accu?
de enige doorgang die ik zie is door de zwarte kunstof bocht waar ook de andere kabels vanuit het motor-compartiment door gaan, maar die krijg ik niet open/uit elkaar?
Een stukje boven je rempedaal zit een mooie doorvoer voor de dikke voedingskabel voor je versterker.
door A.Hoksbergen
#22009
ik zal morgen eens kijken, bedankt ;)



*edit idd, perfect!
Laatst gewijzigd door A.Hoksbergen op do jan 24, 2008 7:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door bazzz
#22031
ziet er echt netjes uit!!! is wat charlotte al zegt geen oplossing voor de hitte: een setje ventilators inbouwen? ik heb dat zelf bij mijn vw caddy ook gemaakt met kleine ventilators. werkte echt perfect
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]