Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jan Dekker
#22890
Hallo beste TT rijders,


zal mij even voor stellen dat is wel zo netjes. mijn naam is Jan dekker ben 47 jaar en kom uit vroomshoop (O.V), ben timmerman van beroep samend wonend al 23 jaar met Christien Marman geen kinderen maar wel een TT roadster, hobby's zijn motoren en mountenbiken. We rijden nu al bijna 4 jaar in deze auto en zijn nog niet van plan om wat anders te gaan kopen . Het is een zwarte TT roadster 150 pk van b.j. 2001 met een hardtop er op. Al heeft deze auto ook zo zijn probleempjes hij rijd echter geweldig. Wij zijn dan ook wel een beetje cabrio gek als ik het zo mag noemen, dit is onze derde cabrio en ik hoop dat er nog vele mogen volgen. Ik had hier voor nog nooit van deze site gehoord maar vind het geweldig dat er nog zoveel meer liefhebbers van de TT zijn. Ik hoop dat iedereen die dit leest een geweldig jaar mogen hebben met veel kilometers en mooi weer en weinig boete´s en niet al teveel pech. Gr Jan
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22895
Dag Jan,

mooi om te horen dat de TT je nog steeds goed bevalt. Welkom hier op 't forum en misschien treffen we je wel eens een keer op een meeting als je zin hebt :)
Deze worden in onderstaande topic aangekondigd:
Meetings TT-Forum en TT-Club

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door MisterCats
#22904
Dank je Jan,
Welkom op het forum en jij ook veel plezier gewenst.
Miischien zien we je nog eens op een meeting of bij de Audi TT Club :P

PS :director: [sup]10 feburari is er nog 1 plaats vrij voor een rijvaardigheidstraining bij Lelystad
Zie topic onder "overige te bezoeken meetings"[/sup]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]