Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AenE
#23073
Ik schaam mij diep voor zo'n simpele vraag, maar hoe zet je de Audi Concert aan :oops:
Ik heb alle knopjes al geprobeerd, maar er gebeurt niets de radio blijft donker en de speakers stil.
De zekering (42) is trouwens gewoon heel :wink:
Laatst gewijzigd door AenE op wo feb 06, 2008 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door AenE
#23087
Het betreft deze radio/cassette (geleend plaatje):

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#23088
Het in- en uitschakelen gebeurd normaal gesproken met de contactsleutel, maar je kan hem ook handmatig aan en uitzetten door op de volumeknop te drukken. Als het goed is, dan komt de knop ook iets naar buiten, waardoor je middels het draaien aan de knop het volume kunt regelen.
Het kan ook zijn dat als je hem inschakeld, er de tekst "SAFE" verschijnt op het display. Dit betekent dat je eerst de veiligheidscode van het apparaat moet invoeren. Een soort pincode zeg maar. Deze code is evt. in de handleiding van de radio terug te vinden of anders bij de dealer op te vragen.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door erik.g
#23089
de middelste knop indrukken (tevens je volumeknop)
Gebruikersavatar
door AenE
#23090
Happy Socks schreef:Het in- en uitschakelen gebeurd normaal gesproken met de contactsleutel, maar je kan hem ook handmatig aan en uitzetten door op de volumeknop te drukken. Als het goed is, dan komt de knop ook iets naar buiten, waardoor je middels het draaien aan de knop het volume kunt regelen.
Het kan ook zijn dat als je hem inschakeld, er de tekst "SAFE" verschijnt op het display. Dit betekent dat je eerst de veiligheidscode van het apparaat moet invoeren. Een soort pincode zeg maar. Deze code is evt. in de handleiding van de radio terug te vinden of anders bij de dealer op te vragen.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!

Groeten
Joop
Dan moet er iets mis zijn, vrees ik. De knop komt er wel uit maar de radio doet het dan niet, ook geen melding SAFE :?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#23091
Misschien wel een stom antwoord, maar is ie wel aangesloten?
Ik zou even de radio eruit nemen en kijken of ie wel stroom krijgt.
Mocht je de ontgrendel-sleutels niet hebben, dan zou je even bij de lokale dealer langs kunnen gaan, die hebben ze zo liggen en wellicht mag je ze wel heel eventjes vasthouden ;)

Als de radio wel gewoon stroom krijgt, dan ben ik bang dat er intern iets gehemeld is :angel10:
Zit er trouwens nog een extra zekering achter op de radio?? Hmm, geen idee eigenlijk, maar misschien ook nog een optie!

Succes verder!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door AenE
#23093
Happy Socks schreef:Misschien wel een stom antwoord, maar is ie wel aangesloten?
Ik zou even de radio eruit nemen en kijken of ie wel stroom krijgt.
Mocht je de ontgrendel-sleutels niet hebben, dan zou je even bij de lokale dealer langs kunnen gaan, die hebben ze zo liggen en wellicht mag je ze wel heel eventjes vasthouden ;)

Als de radio wel gewoon stroom krijgt, dan ben ik bang dat er intern iets gehemeld is :angel10:
Zit er trouwens nog een extra zekering achter op de radio?? Hmm, geen idee eigenlijk, maar misschien ook nog een optie!

Succes verder!

Groeten
Joop
Dank je Joop,

Ik had die ontgrendelsleutels geleend van een Audi-boer en nu nagemaakt dus de radio kan eruit.
Hij heeft het al gedaan want ik kwam ver verstopt een cd-wisselaar tegen in het opbergvakje van de EHBO-spullen achter de rijdersstoel. Toen ik daar een CD in deed werkte alles. Maar vandaag op weg van/naar de keuring was het de hele dag stil :( Gelukkig klinkt die turbo ook wel prettig af-en-toe :wink:

Maar misschien weet iemand of er een interne zekering in zit voordat ik er in ga peuteren :lol:
Gebruikersavatar
door reindertt
#23094
Ik denk dat het tijd is voor: een stroomloopschema?
De TT kennende is het waarschinlijk niet maar 1 zekering. Leent ie vast nog ergens een andere zekering (airco systeem leent er 8, stteven had keuze uit 3).

Ik zal wel even voor je kijken.... Goh wat ben ik toch weer aardig voor je, heh eric...
Gebruikersavatar
door AenE
#23099
reindertt schreef:Ik denk dat het tijd is voor: een stroomloopschema?
De TT kennende is het waarschinlijk niet maar 1 zekering. Leent ie vast nog ergens een andere zekering (airco systeem leent er 8, stteven had keuze uit 3).

Ik zal wel even voor je kijken.... Goh wat ben ik toch weer aardig voor je, heh eric...
:smt023 :smt038
Gebruikersavatar
door tim
#23101
achter op de radio zit inderdaad een zekering
Gebruikersavatar
door AenE
#23106
tim schreef:achter op de radio zit inderdaad een zekering
Afbeelding

Inderdaad die 7,5 A was kapot!
Hij doet het weer nu.

Allemaal bedankt!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]