Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Kijkersvraag: welk nummer staat er aan?

Jan Smit - ik hou niet van voetbal
Geen stemmen
0%
Louis Davids - naar de bollen
Geen stemmen
0%
Adèle - cold shoulder
5
83%
Steppenwolf - born to be wild
1
17%
door arjenjongeling
#38560
Een tijdje geleden deed ik een oproep welke autoradio mooi zou staan in de TT qua stijl en verlichting. Daardoor kwam ik op het spoor van de Alpines en ik heb na ampel beraad de mooiste uitgekozen, de iDA-X100. Als je hem instelt op rode verlichting, is het inderdaad erg mooi!

Afbeelding

Ik heb de USB-kabel achterlangs naar het opbergvakje in de middenconsole (voor de pook) laten leiden. Daar ligt nu een stick en straks een harddisk. Dan maak ik er een matje overheen zodat je het niet kan zien. Hij is wel wat verdiept ingebouwd anders kan de klep niet dicht. Ja, als je het front eraf haalt maar kom op, ik woon in de provincie hoor dus dat doen we hier niet.

Nog bedankt voor alle tips indertijd!
Gebruikersavatar
door sweeper
#38568
Het is wel leuk dat het er mooi uitziet, maar klinkt het ook een beetje?

door arjenjongeling
#38616
Hij klinkt goed in de standaard afstelling. Bizar genoeg kun je vanuit het setup menu niet zomaar vinden hoe je je eigen instellingen moet doen qua bas, treble, balance, fade en zo. Daarvoor moet ik het uitgebreide handboek raadplegen dat op CD is meegeleverd, wat alleen in mijn notebook werkt en niet op mijn vaste PC :-S Komend weekend duik ik daar ff in.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#38644
arjenjongeling schreef:Hij klinkt goed in de standaard afstelling. Bizar genoeg kun je vanuit het setup menu niet zomaar vinden hoe je je eigen instellingen moet doen qua bas, treble, balance, fade en zo. Daarvoor moet ik het uitgebreide handboek raadplegen dat op CD is meegeleverd, wat alleen in mijn notebook werkt en niet op mijn vaste PC :-S Komend weekend duik ik daar ff in.
Hmm, het is eigenlijk heel gemakkelijk. Ik heb zelf de x200 (met normale letters en geen flitsend LCD 8) ) maar daar zitten de geluidsinstellingen bij de knop links onder van de grote draai knop in het midden.
Gebruikersavatar
door denders
#40056
Netjes ingebouwd :wink:
Ik vind hem toch iets te "druk" maar je hebt er ongetwijfeld een goede unit aan!

Oja, pak de stofzuigerslang eens en ga over het sensortje en display van de luchtunit :lol:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]