Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door wietse
#43404
HOi Denzo,

Ik ben echt een leek op dit gebied. Waarom kies jij voor jouw systeem ipv carlink? Bij het Parrot systeem, ben ik mede na jouw opmerking tot de conclusie gekomen dat het misschien wel een erg makkelijke oplossing is maar zeker niet de mooiste.
Nu laat jij je me weer twijvelen. :x

Nee hoor, ben altijd blij met tips. :wink:
Gebruikersavatar
door denders
#43441
Hoi Wietse,

Ik heb voor het Duitse systeem gekozen puur voor:

1) De prijs is mij oke.
2) De funktionaliteit zit wel goed, ik heb de mogelijkheden die ik zoek met de originele radio en het is klein + moderne elektronica
3) Er zit een reset button op, die de hardware daadwerkelijk kan resetten mocht het nodig zijn.
4) Ik kan een 8 Gigabyte stickje gebruiken.
5) Het is plug&play en alles zit erbij om hem in te bouwen.
6) Er zit een interne equalizer funktie in het kastje, om het geluid uiteindelijk nog even wat beter aan te passen aan de auto.


Dit was voor mij de reden dat ik voor dit kastje uit Duitsland gekozen heb.

Naar ik meen, is een Parrot een stukje duurder in prijs en is deze meer gericht op gebruik van de telefoon in de auto.
Ik heb hier totaal geen behoefte aan dus daar was ik ook niet naar op zoek.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Het kastje is overigens al in NL, wellicht komt het vandaag of morgen aan. (DPD-track & trace optie)
Ik zal zeker aangeven hoe alles is verlopen bij inbouwen en hoe het kastje nu daadwerkelijk is.
Gebruikersavatar
door deboer.bas
#43934
Ik ben ook opzoek naar een mooie "cd wisselaar op mp3" oplossing, tevens wil ik er handfree mee kunnen bellen.

Nu zag ik dat de Xcarlink een bluetooth module aanbied waarmee je handsfree kan bellen. Het grote nadeel vind ik dat als je gebeld worden de radio niet automatisch naar de telefoon schakelt. Ook kan je geen telefoonboek ophalen, bellen moet je dus vanaf je gsm doen (dit heb ik van een engels forum begrepen).

Nu lijkt het, bij dension, dat er een extra kabel van de bluetooth adapter naar de radio gaat. Ik ga even onderzoeken of er meer functies mogelijkzijn t.o.v. de xcarlink.

Afbeelding
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]