Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door truckrukker
#4312
[font=Arial Black] [/font] Mijn naam is Dennis v/d Kieboom, Nickname Truckrukker, ik ben 23 jaar oud en mijn TT is inmiddels mijn derde auto.

Op 19-jarige leeftijd kocht ik een Citroën Saxo 1.6 8V uit 1996 met 120.000 km op de teller. Hierin heb ik toen later een Green open-luchtfilter gezet en nog een paar andere kleine modificaties. Toen er na 2 jaar 150.000 km op de teller stond ben ik op zoek gegaan naar iets anders, en het liefst iets met een dieselmotor. Aangezien mij door verscheidene mensen een VAG-diesel werd aanbevolen werd mijn volgende auto een:

Seat Leon 1.9 TDI met standaard 110 pk. Al snel ging ik rondkijken voor chiptuning of eventueel een powerbox. Uieindelijk is het toch de powerbox geworden. Het was volgens veel mensen een gok, maar ik heb er geen enkel probleem mee gehad. Later heb ik er ook nog 17" RS-4 velgen onder gezet. Ik kocht deze Leon eind 2004 met een kilometerstand van 134.000 kilometer. Toen ik hem 2 maanden geleden verkocht stonden er 185.000 op de teller.

Ik was toch gevallen voor de VAG-auto's dus het zou hoe dan ook een auto van deze groep worden. Op Internet op zoek gegaan en toen kwam ik uiteindelijk toch bij een TT terecht. Voorheen vond ik dit ook al schitterende auto's maar had ze in de tweedehandsmarkt toch een stuk duurder verwacht. Gelukkig had ik al aardig gespaard en zo kocht ik op 23-jarige leeftijd een Audi TT met 110.000 kilometer ervaring achter de rug :D .

Hieronder enkele foto's:
Mijn Seat Leon:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UOVH68UQ

Mijn Audi TT:
http://www.mijnalbum.nl/Album=U8NUBJUL

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door truckrukker op ma dec 04, 2006 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door charlotte
#4313
Van harte welkom met die mooie TT.
Erg goed, 23 en een TT rijden !!!

Kom je misschien naar de meeting volgende week??

groetjes en veel plezier hier,
charlotte
Gebruikersavatar
door truckrukker
#4315
Het lijkt me zeker leuk om er bij te zijn alleen komt vaak de zondag voor mij slecht uit. Meestal heb ik dan andere dingen te doen.

Maar zodra ik een keer kan komen, ben ik zeker van de partij!!!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4316
welkom en tot ziens :P
Gebruikersavatar
door PaulusB
#4319
Welkom hier knappe TT heb je alleen geen achterspoiler is jouw TT destijds niet terug gegaan voor 2 modificatie`s.
Zou dat alsnog kunnen :?: Verders veel forum plezier mvg paul
Gebruikersavatar
door EsTTher
#4320
Hoi Dennis,

Welkom op het forum.
Waarom vult bijna niemand het veldje woonplaats in? Ik vind het altijd leuk om te zien waar iedereen vandaan komt. Jammer..

Gefeliciteerd met je aanwinst. Jouw TT zit nog strak ik de lak, netjes hoor..

Veel rijplezier!

Groetjes,

Esther
Gebruikersavatar
door truckrukker
#4395
@ PaulusB Op mijn TT zit idd alleen ESP (of dit achteraf is gedaan weet ik niet). Verder moet ik eerlijk toegeven dat ik regelmatig snelheden rijd waarbij "onze vrienden de politie" mijn rijbewijs in mogen nemen. Echter van een zwabberende achterkant heb ik nog geen last gehad. Het hardste dat ik tot nu toe heb gereden was 219 km/u op de Tomtom. Ik heb nog niet echt geïnformeerd of de achterspoiler er alsnog opgezet kan worden.

@ Esther Ik had er helemaal overheen gelezen en heb nu alsnog mijn woonplaats ingevuld. Ik kom trouwens uit Halsteren. Dit is een klein plaatsje in het westen van Noord-Brabant
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4403
Hee, daar ben ik wel eens geweest in halsteren... long ago
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]