Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door charlotte
#1671
Het gaat inderdaad erg hard nu, echt goed. Hoop alleen dat er wat meer mensen gaan posten ook.
Paul, je hebt een goede zet gedaan.

charlotte
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1677
Ja je moet er maar net zin in hebben om effe berichten te posten als ik in het log kijk zie ik wel dat er veel mee lezen maar niet posten. maar loopt van zelf wel we zijn pas 3 maanden bezig.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1678
Ik post als t relevant is anders wordt ik een onzinnige spammer :lol: en daar is msn dan weer voor toch?

owja Paulus B... heb nog knoppie voor je!

He top wanneer ben je op msn dan ben ik vanavond tussen 20.30 en 01:00 wel online misschien zowaar wel afwezig maar ben er wel.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1680
He top wanneer ben je op msn dan ben ik vanavond tussen 20.30 en 01:00 wel online meschien zowaar wel afwezig maar ben er wel.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1751
PaulusB schreef:He top wanneer ben je op msn dan ben ik vanavond tussen 20.30 en 01:00 wel online meschien zowaar wel afwezig maar ben er wel.
toen je dat plaatste was de pc al uitgeschakeld en schekel em nu net pas weer in, Engeland was gaaf en daar rijden TT's genoeg ronde met zowel t stuur links en rechts, best grappig en allen mat een UK kenteken, dus de eersten zullen wel de linksgestuurden zijn dat er pas later de rechtsgestuurden gekomen zijn in Engeland en wat me opviel is dat het bijna allemaal quattro's waren. Maare ik ben dr dus weer en de knoppies kunnen verzonden worden als we elkaar treffen op msn.
Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1754
Ja had het inmiddels ook via de mail begrepen. ja en idd er rijden veel rond in de uk moet je voor de gein maar even op de club meeting foto`s kijken van engenland.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1775
Mwa heb dr afgelopen zondag 12 gespot alleen in Cambridge dus tjah met 100.000 inwoners... ook andere sportwagens waaronder zeer dure, slaat eigenlijk negerns op maja
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4584
Hey MARK... biertje?

onze partykoelkast :D

Afbeelding
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]