Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door gazoo
#46848
Niemand die zijn handleiding even wil inscannen? Ben al bij dealer geweest, maar die hadden niks liggen (ook niet in andere occasions).
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#49973
Hey Gazoo,

Ben momenteel bezig met de bns fis navigatie aan het in te bouwen.
Heb tevens het instructieboekje.
Als je nog geinteressert bent, wil ik wel kijken of ik deze kan inscannen.
Laat even weten, voor ik aan het geiten werk begin .... maar wil je er graag bij helpen.
door gazoo
#49974
hee tijgernoot, zou geweldig zijn. :P

Ik PB je wel m'n mailadres.
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#49976
Ruud,

Ik zal van de week ff aan scannen gaan.
Je ziet hem verschijnen.

Hoop dat de inbouw bij mij ook wil vlotte, ben die losse kabelbouw in de auto nu wel beu.
Heb een geheel nieuwe kabelbouw gemaakt, van de week gelabeld. De nav. computer in de kofferbak geplaatst en nu alleen nog aansluiten .....
Wat connectors solderen, en in de iso stekker van de concnert plaatsen, en dan door naar het instrumentenpaneel.
Ik maak tzt wel een inbouw verslag.
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#50015
Ruud,

Als het goed is zit je mailbox vol .......
Het zijn 42 bladzijde in pdf formaat.
door gazoo
#50023
Dank je, leuk klusje geweest dat inscannen.

Is je kabelboom niet voorbereid op navigatie? Je zou denken dat je alleen maar de juiste stekkers op elkaar moet duwen.
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#50025
Ik had een losse navigatie computer op de kop getikt, zonder kabelboom.
Deze heb ik nu zelf gemaakt, en ben hem momenteel aan het aansluiten.
Ach en ik heb er m'n plezier van, vind het heerlijk om aan de TT te knutselen.
Als de temperatuur wat beter is, ga ik de parkeer sensoren inbouwen, en dagrijverlichting maken.
Dus vervelen zit er voorloppig niet in .... :D
door gazoo
#50027
Hee tijgernoot, ik zie dat jij led verlichting in het interieur hebt gezet, welke leds moet je daarvoor hebben? Er zijn zoveel verschillende uitvoeringen en sterktes. Moet wel meer (wit) licht geven als de peertjes die er nu inzitten, maar ik heb geen zin om m'n zonnebril op te moeten zetten voor de binneverlichting.
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#50030
Ik heb zowel de stadslichten, interieur en kentekenplaat verlichting vervangen door leds van Pilot.
Ooit een keer via internet besteld, maar weet zo gauw ff niet meer waar.
Ze zijn mooi wit, en zeker niet te fel. Als ik weet waar ik ze vandaan heb, laat ik het je weten.
De kwaliteit is beduidend beter dan die rommel van autostyle en die ledshop uit de UK waar een hoop de leds vandaan hebben.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50032
Heeft de dimfunctie van de interieurverlichting (bij het (ont)grendelen vd wagen) geen invloed op het gebruik van ledverlichting?
Ik heb altijd de veronderstelling gehad dat dit niet mogelijk was, daar de meeste leds niet dimbaar zijn.
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#50035
Klopt Joop, de dim functie werkt niet op dit moment.
Er schijnen wel leds te wezen die je kunt dimmen, heb ze alleen nog niet gevonden.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50038
Betekent dus dat de interieurverlichting nu het dimmen overslaat als het ware? M.a.w. ontgrendelen - paar tellen niets - en dan "plink"... lampje aan?
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#50039
Bij het ontgrendelen zit er een klein vertraging in, en bij het vergrendelen gaan de verlichting direct uit zonder "fade out"
Dit valt de eerste keer op, maar daarna eigenlijk niet. Ik vind het niet storend.
Ik wil wel kijken of ik de fade in en fade out tijd wat langer kan krijgen, zoals bv. bij BMW. Dat is wel gaaf.
Dan maar weer gewone lichten erin.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]