Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#51789
Jaja, ga je weer eens een keer 2 weekjes op welverdiende vakantie naar een mooi hotel/park in Turkije,
gaan ze volop de alle luchthavens sluiten ivm dat ze in Ijsland een vulkaan aan hebben gezet en er flink wat as door europa waait!!! :shock:

We zouden om 10:10 morgenochtend vanaf Rotterdam The Hague Airport vertrekken maar je kunt er natuurlijk gif (of vulkaanas) op nemen dat
de hele mensenmassa van 19:00 tot 06:00 morgenochtend eerst voorgaan met alle vertraging van dien.

En als de wolk blijft "hangen" kan het maximaal 2 etmalen duren...

Echt offtopic maar wilde het even kwijt... :wink:
Gebruikersavatar
door Anand
#51793
inderdaad erg klote...zag het net op tv.....in dat geval : neem de TT en scheur ermee naar Turkije........:)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#51798
dat zijn slechte berichten voor je, ik denk dat je snel 12 uur vertraging hebt als het niet langer
is. wat anand al zei zou ik ook doen. vol gas met je TT er heen knallen, ben je er iig sneller.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door denders
#51811
Mwaahh... ga wel even op de landingsstrip blazen :roll: toch leeg!
Iemand zin in een aparte meeting te R'dam? :D

Eventjes naar Turkije rijden? ik pas.. want ik vind die 4,5 uur al meer dan genoeg in zo'n kist zitten met straalsnelheid :twisted: !

Alle gekheid.. het is gewoon afwachten, Corendon gaat wel maar, tot nog toe is de update "uitgesteld" en niemand kon er uitsluitsel (uiteraard) over geven.
nog geen cancelling op de site zoals andere maatschappijen, ach... we zien wel.
Niks aan te doen die vulkaanas, beter zo als die documentaire van Discovery met dat andere vliegtuig begin jaren 80!
Toevallig nu..maar ja dat zou een ander ook zeggen :wink:

Slapen heb ik in ieder geval niet gedaan..dat komt dan nog wel, hopelijk in het vliegtuig dan maar! 8)
Bakkie leut straks maar even en tsja.... Groet!

Den.
Gebruikersavatar
door denders
#51832
Ja hoor, zit gewoon weer thuis.
Vanochtend toch even op "tijd" maar aanwezig geweest aangezien Corendon als enige geen cancelled maar delayed had staan.
Tsja, weinig vliegen verder natuurlijk en volop daarna in het ochtendnieuws.

Uiteindelijk naar D-reizen geweest en petje af voor de goede service hoor.
Er waren 8 gedupeerde in Hellevoet al vandaag samen met ons.
Paar uur later telefoontje met de keus paar dagen inleveren of gewoon de volle vakantie maar dan vanaf Schiphol a.s. maandag.
Keus was makkelijk, vakantie dus.... :wink:

Morgen nieuwe tickets halen en even lekker tukje doen in eigen bed vannacht/weekend!

Heb maar een uurtje geslapen bij elkaar dus valt nog mee dat ik wakker ben :lol:
Stonden trouwens een mooie nieuwere Porsche en dikke grijze Ferrari geparkeerd op R'dam airport, rijke klant of piloot :wink:
Gebruikersavatar
door denders
#51988
En vervolg...

Uiteraard vandaag ook niet gegaan, bellen..bellen, langsgeweest en het is WEER geregeld!
Petje wederom af voor de goede service van die meiden bij D-reizen Hellevoet hoor.

We moesten opnieuw boeken, paar namen opgeschreven van wat wel prima leek.
Bleek dit nog te kunnen met zeg, 190 euro bijbetaling p.p.
We kregen 100,- extra korting voor de last en gaan nu hierheen:

http://www.youtube.com/watch?v=1hIta3VS ... re=related

Mits de vulkaan nu in toom blijft!!
Een vakantie die je zowieso nooit meer vergeet door dat fijne IJsland :roll: :D
Laatst gewijzigd door denders op di apr 20, 2010 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#52005
wanneer ga je nu de lucht in dan? wel klote voor je aangezien je de datum wanneer je eerst
zou hebt geregeld met je werk.

het veranderd nu dus zal het wel lastiger worden met werken.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door denders
#52030
goTTzilla schreef:wanneer ga je nu de lucht in dan? wel klote voor je aangezien je de datum wanneer je eerst
zou hebt geregeld met je werk.

het veranderd nu dus zal het wel lastiger worden met werken.

grTTz. dennis

Wat dat betreft geen enkel probleem Dennis, zat er nog over na te denken vandaag dat het idd. lastiger zou zijn bij werk & planning!
Kan me voorstellen dat ook mensen zullen moeten cancellen in zo'n geval en hun geld terug krijgen en helemaal nergens meer heengaan!

Ik zit sinds 1 Maart zonder.. maar dat ligt aan het budget van mijn laatste werkgever. Sommigen zouden het stank voor dank noemen, maar zo ga ik niet weg.
Ik had dit al een tijdje geleden gemeld in mijn eigen topic.

Vakantie was al begin dit jaar geplanned heb het na veel werkuren ook flink nodig en werk komt vast over een tijdje ook wel weer goed,
het is veel inschrijven en hoop op het onbekende maar krijg ook veel Nee's terug.
Gelukkig al heel wat werkjaren achter de rug m.b.t. waar ik nu recht op heb.

Hopelijk gaat dus Maandag het vliegtuig... :wink:


Grt, Dennis.
Gebruikersavatar
door denders
#52705
Zo... weer thuis, en wat een mooie plek en vakantie zeg niks te klagen, sorry :P
Megabedrijf zo'n hotel maar echt waar voor je geld en moet bijna andere ID kaart aanvragen zo bruin geworden :roll:

Nu even wennen aan het bedompte weer, na bijna elke dag 23+ gr.
en dat ik hier niet de handoekken in de badkamer laat liggen! (geen housekeeping-madam hier :roll: )


Trouwens GEEN enkele TT gezien :( , wel A5..


Grt, Dennis.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]