Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door kieft
#52570
's Avonds!

Heeft iemand enig idee wat voor soort car kit dit is? (En hoe je die gebruikt, misschien iets met de radio?) Er zit boven het stuur een microfoontje maar ik krijg nergens een module gevonden... Als de vorige eigenaar de car kit eruit heeft gehaald, had hij ook wel het microfoontje meegenomen zou ik denken...

Heb al even met mijn iphone gekeken of er bleutooth om de auto heen hangt maar dat is niet het geval... Kan ook aan de iphone liggen, de bleutooth daarvan is geloof ik redelijk gevoelig / geeft soms problemen.

Heb de vakjes al doorgezocht, dashboardkastje. Wilde het scherm onder het stuur wegschroeven om te kijken waar de draad van de microfoon heen loopt, maar toen ik 2 schroeven los had leek me dat nog een hele opgave en besloten eerst maar eens hier te informeren :D

Wie heeft raad ??

Afbeelding

Afbeelding


Bedankt!!! :P
door pussykillah
#52571
Bij mijn TT zat zelfde mic maar daar zat ook een controllertje bij van sony erricson.
Vaak halen ze enkel de carcit eruit om dat geklooi is om de mic weg te halen.

ik zou als ik jou was dat vakje gewoon loshalen paar schroefjes en dan trek je hem zo naar beneden.

grt
Gebruikersavatar
door mauro
#52572
Ziet eruit als een standaard Nokia microfoon. Wellicht heb je een ingebouwde bluetooth carkit? Probeer je gsm te laten zoeken nadat hij op contact staat.. Je apple zal deze niet direct vinden, geeft vaker problemen heb ik begrepen.
Gebruikersavatar
door tony
#52575
hoi kieft

heb ik ook, is de mic van een ingebouwde bluetooth carkit super handig :D (als i werkt)
bij mij zit hij alleen ergens anders (is van nokia)

succes
groet Ton
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52594
Sjon zo ziet een Nokia microfoon dr uit en die zat zowel aan de oudere als de recentere types, dus goeie vraag welke t is dan zul je de boel moeten herleiden waar ze t weggestopt hebben.
Gebruikersavatar
door Timcollaris
#52597
Ik ben bij mij een mini jack plugje tegengekomen links in de voet ruimte aan de bijrijders kant.
Deze zat weg geduwd onder de midden console.
Bij mij is er dus niks aangesloten en denk dat de houder ooit aan de knie steun heeft gezeten.

Je kunt eens kijken of hij bij jou ook daar ergens te vinden is
Gebruikersavatar
door kieft
#52617
Dank voor de reacties!

Zal vanavond eens met een andere gsm proberen, een nokia met bleutooth heeft er misschien minder problemen mee :)


Wat kun je op het jackplugje aansluiten? (Als die ergens zit). Alleen geluid lijkt me onhandig, hij maakt dan gebruik van het telefoon microfoontje wat ver van je vandaan ligt.... Of zie ik het even fout ?
Gebruikersavatar
door Timcollaris
#52658
Bij een carkit komt dit plugje in de module.
De mic vangt dan op als je praat en verder word dat geregeld in de carkit zelf
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52697
gewoon dr uit wippen dat ding en een parrtoje dr in das veel makkelijker
Gebruikersavatar
door Timcollaris
#52791
Ronnie schreef:gewoon dr uit wippen dat ding en een parrtoje dr in das veel makkelijker
Niet nodig er bestaan parrots waar je een zogenaamde nokia mic op kunt aansluiten .... fijn laten zitten dat scheelt alweer een kabel trekken
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52792
gewoon een mini parrot dan die klem je aan je zoneklep als je dan toch niks wil trekken dan een mini all in one carkit op blauwtand techniek ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]