Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door The Bobber
#56375
Aangezien we allemaal TT liefhebbers zijn, zal de Audi R8 ook voor de meesten onder ons goed bevallen. Ik kwam dit filmpje tegen. Erg grappig :)

http://dakzoekje.nl/2009/05/audi-r8-commercial/
#56479
het enige probleem bij mij zijn de euri`s. als die er waren had ik allang zo`n fantasctische bolide in m`n bezit gehad. maar er komt een dag dat ik zo`n ding in m`n bezit heb. zeker weten!!! :D
Gebruikersavatar
door denders
#56485
1:18 een ideetje alvast?

Ik kan hem zo kopen, alleen weet ik niet waar ik dan zou moeten wonen haha
Als ik geld zat had, had ik waarschijnlijk geen TT gereden als hoofdvervoer maar ander leuks in een garage verzameld maar goed, waarschijnlijk ook niet in NL gewoond meer :P Dromen mag alleen met gewoon hard werken komen we er niet, daar zijn betere ideetjes voor nodig ben ik bang..

Prachtige auto overigens even laten tunen nog he :D .
Gebruikersavatar
door denders
#56547
Helemaal mee eens Dennis, ik heb geleerd wat er niet is, kun je niet uitgeven!
3 hoog achter en een mooie auto, nee dankje maar iedereen deelt z'n leven maar in hoe die wil toch.
Als het erop aankomt is de auto maar bijzaak ondanks het altijd hobby blijft!
Op een keer breiden we gewoon die hobby uit met ander leuks hopelijk, tevreden iig. met wat er nu staat :wink:
Laatst gewijzigd door denders op vr aug 20, 2010 0:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56611
Had ik t vorig jaar maar gedaan, het verschil is nu minstens 30 mille als ik dr 25 had gevangen of 20 meer dan betaald zou zijn dan was ie ook zo weer weg, maja centen opgemaakt huissie :D ach TT of Sirocco is ook nie verkeerd :D
#56629
dat zijn idd ook niet gekke auto`s die nieuwe scirocco`s. heb er laatst een bekeken maar auto rijden kost toch altijd geld dus rij ik nog mooi even een jaartje door in m`n TT. hij is oplaatst nog lang niet op met 84 dkm :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56653
zaterdag de A1 eens aan de tand voelen al vind ik die erg aan de prijs als je die met andere modellen uit de VAS groep vergelijkt en voor je t weet rij je met 122 pk 7 traps s-tronic rond terwijl je een mooi aangeklede 2.0 TFSi Scirocco rijdt met 210 pk DSG hmmz voor dezelfde prijs, dan maar dag tegen de 4 ringen???
#56656
A1, leuk maar minder waar voor meer geld blijkt uit testen. En de snellere versie gaat flink meer kosten ook. Je hebt idd. volgestouwde scirocco's met redelijke pk's een paar jaar nieuwer bij dealers dan hetzelfde aan TT geld van een paar jaar ouder. Ook interesting hoor.
Heb er eens ingezeten en is zeer goed te doen!
Kijk maar eens op autoscout24 (duitsland)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56714
Gewoon nieuw halen want 2de hands is t gat niet groot. Maar de A1, 1/3 van de prijs af anders koop je de veel mooiere Polo, want die is absoluut niet lelijk die nieuwe en net zo goed afgewerkt of zelfs beter dan de A1. onderstel zeer matig, je voelt alles, rolgeluid... zit dr wel isolatie in die auto want t is binnen in net een klankkast voor t geluid van de banden. Motortje, herrie dus sportief hoor je t wel aan maar t komt vooruit dat je met een 1.8T wakker blijft die is stiller overigens en de 1.4 TFSi S-tronic val je van in slaap door de snelheid die die haalt 8,9 s 0-100 laat t motortje maar geluid maken anders val je van verveling in slaap als je ff sportief wilt rijden. de A1 is t niet, leuke auto voor dr bij als manlief dtoch dik geld uitgegeven heeft aan een andere dikke audi. Zonde 1/3 vd prijs af of verbeteren en die A1's verkopen ze bij t leven nu is t gat naar de prijs voor wat je krijgt veel te groot dus de testen kloppen als een bus.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]