Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#55454
Mijn eerste in-game filmpje van mijn favoriete game Dirt2, moeilijkheid op "serious".
Ben altijd fan geweest van dit soort games, dus ik wilde het letterlijk even delen :wink:
Grappig dat het kan!

Laat het wel duidelijk zijn dat rijden in mijn TT never nooit niet hetzelfde is als hier, zou zonde zijn!! :D

Het is 1 rondje racen in een FordRS2000 alles handmatig ingesteld,geen hulpzooi:
Gebruikersavatar
door denders
#55458
PC met Samsung 22 inch en processor AMD-X4 955 Black Edition op 3,4 Mhz.
Grafische kaart een Asus GTX285 Top-Ultimate op 1680x1050 resolutie (en alles zo hoog mogelijk)
(zie je niet super op zo'n filmpje)

Heb het gespeeld met een Logitech stuurtje en pedalen aan burootje.
Maar ik heb ook een Playseat stoel met een Logitech Driving Force Pro stuur en bijbehorende pedalen. Ook laat ik dan een beamerscherm naar beneden komen voor mijn Epson beamer (geen BMW :D )op 2 meter groot, maar die is niet zo heel vaak aan hoor.

Noem het maar een hobby :oops: :wink:
Gebruikersavatar
door stivoman
#55461
Een uit de hand gelopen hobby?
Ik hou het maar bij de playstayion3..

Wel met HDMI en Full HD tv, en een 5.1 seround setje..:mrgreen:
Gebruikersavatar
door denders
#55466
Moah, niet uit de hand gelopen hoor, een keertje de knoop doorgehakt en wat spaargeld geofferd aangezien ik wat meer realisme wilde daarmee. Het kan nog veel gekker met leuk pakketje uit Japan: forcefeedback gestuurde schokdempers enz!
Oke, 1700 euro ex. douane import kosten is vele malen goedkoper als een racebak runnen op Zandvoort maar dat komt wel een keertje als ik echt geld over heb haha.

Ooit in mijn jeugd een keer gek op racesims geworden. (behalve F1 sims eigenlijk)
Vriend van me heeft ook een PS3 maar ik hou het bij de pc ivm verandering van interne onderdelen eens in de zoveel tijd/uitbreiding/grafische kwaliteit en dat soort dingen.
Neem van me aan, PS3 is wel een stuk goedkoper dan een pc haha

Nog hobbyisten hier in deze zin dan ook of ben ik de enige met deze afwijking?! :smt002
Gebruikersavatar
door denders
#55850


Hier ben ik ook even aan het gummen en een weergave in een heel andere setting.
En blijkbaar ben ik de enige hier :roll:
Gebruikersavatar
door denders
#56768
cameraploeg erbij? :D Ik heb gebruik gemaakt van een programma wat dan meeloopt op de pc, heel simpel te gebruiken.
Stuurtje of de andere met de Playseat waar ik soms in zit vergroot enorm het realisme van het racen.
Alhoewel een dualshock pad ook wel grappig is natuurlijk maar daar kan ik niet niet aan wennen dus dan zou mijn filmpje niet echt zoals deze eerdere worden van de pc haha
Logitech heeft ook stuurtjes voor de PS3.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]