Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
#58047
Beste,
Ik loop al een hele tijd met de gedachte om mijn Audi TT Roadster te voorzien van een Climate control. Tot nu toe heeft iedereen mij dit afgeraden i.v.m de kosten etc.
Even voro de duidelijkheid, de TT Roadster 150 Pk heeft standaard geen Airco. De 150 Pk heb ik twee jaar geleden al iets aan laten doen, nu 215 PK :D.

Ik had voor mij zelf gesteld, of een airco in deze of deze eruit en een andere Audi TT Roadster met Airco.
Het is uiteindelijk een inbouw in mijn huidige geworden. Ik heb de afgelopen tijd eens wat rondgebeld en gemaild, en kwam toen terecht bij Audi Parts in Veghel.

Zij hebben mij een offerte gemaakt, dat ze alle onderdelen nieuw en origineel inbouwen zodat je geen verschil ziet met een af fabriek Climate Control TT.
Ik heb de auto twee weken geleden gebracht en hij is nu bijna klaar. Ik hoop de TT deze week weer terug te krijgen :) Rij nu in een Audi 80 van hun rond :oops:

Ik heb alvast wat foto's van mijn TT voor en tijdens de CC inbouwen. Het eind resultaat zal ik binnenkort posten
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]