Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#5799
MarkG schreef:
RKDesigns schreef:Ik markeer bij de dealer gewoon alles, dan vallen ze vanzelf door de mand en check t toch wel na... weet zo hoe alles los moet. laat me niet meer naaien... hoe mooier en groter het pand des te beter je moet opletten!
Ik heb er wel eens vaker van gehoort van dat markeren. Maar waar moet ik aan denken dan? Luchtfilters? Afvulpluggen/nippels etc? Heb je wel eens iemand betrapt dan na het markeren? Of zijn er ook verhalen met pics waarbij een dealer door de mand valt?
Ja in Son de welbekende naam die je noemde heb ik daarop betrapt, vanzelfsprekend niets betaald en de auto meegenomen.
In de naad tussen de bumper en motorkap ff zo'n stickertje duwen waar ze cd-doosjes mee dichtplakken die men na een dubbel gekregen cadeautje toch misschien wil kunnen ruilen. Nou die doe je voorzichtig ertussen dan weet je direct of de kap al open is geweest, was niet het geval en met witte bandenstift kun je je LMM filter, luchtfilterbehuizing, oliefilter e.d. allemaal markeren (er is ook een speciale stift voor). En het meest gekke is: ze vragen niet naar de alarmcode (anticarjack functie) dus je laat de auto achter in garage stand zodat ze die direct kunnen starten, maar als ze de auto afgezet hebben gaat ie in de normale stand om de auto dan weer terug buiten te zetten heb je die code nodig om de auto te kunnen starten dus wist al toen ik erheen ging dat er niks gebeurd was, anders hadden ze wel gebeld we krijgen je auto niet van de werkplek af. De led knipperde nog in garagestand. Dus dat markeren was niet eens nodig geweest, maar je weet dan exact waar ze wel en niet geweest zijn.

Maar om op Hans te reageren, nee niet elke dealer is zo en er zal ook genoeg goed gaan. Ik weet ook dat er dealers bestaan waar je ondanks dat ze groot zijn alle aandacht voor je hebben, bedrijfsmentaliteit verschilt per bedrijf ook al staat er audi/vw op. Mooi gezegde: elk huisje heeft zen kruisje... in elke garage gebeurd er wel iets er zal ook genoeg goed gaan.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5817
Ach, ik zeg wel eens: zaken doe je in gepast wantrouwen :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#5825
Wie mij vertrouwen schenkt en mijn portemonnee niet krenkt... verdient aan mij een goede cent!

Wie het vertrouwen schendt... leegt mijn portemonnee als een krent... die verdient erna aan mij nooit meer ene rooie rotcent


ofzoiets :D
Gebruikersavatar
door MisterCats
#5841
Sinterklaas komt er zeker aan :?: :read2:
Gebruikersavatar
door Cees
#5851
Ik heb nog wel een paar kleine wensen....................... :D :D :D
door Jerremy
#6187
Ik ben zeer tevreden met mijn dealer.
Zat eerst bij Huijgen, goeie jongens, maar erg duur. Alles betaalde je dik!
Toen is mijn auto een keer voor een reparatie naar een dochter onderneming van hun gebracht en... Uitstekend! Zeer goeie service, ze helpen met alles.
Altijd krijgen wij korting op de uren. En valt indirect onder PON dus ook de mobiliteitsgarantie.

De hele familie doet ondertussen het onderhoud daar en dat wordt echt wel beloond met super service en super scherpe prijzen.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#6197
welke dochter onderneming :?:
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]