Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Steven
#583
Hallo,

Omdat ik op kort termijn een TT wil aanschaffen zal ik me hierbij even voorstellen

Ik ben Steven, 25 jaar oud en kom uit Ede, werkzaam in de Automotive branche waarbij ik me met allerlei zaken bezig houd opgebied van restwaarden en fiscale zaken als BPM en bijtelling.

In het verleden (2000 / 2002) met volle tevredenheid een CRX uit 1991 gereden, de auto was verlaagd 15" (toen standaard maat) en een DTM uitlaat van EPS.

Afbeelding

Afbeelding

Omdat ik meer kilometers ging maken verkocht ik de CRX en kwam er een 96er Civic Coupé op LPG G3 in de plaats. Ook bij deze auto's wat kleine modificaties zoals 17" Lenso AV-7 een TenzoR pijp en rood/witte achterlichten.


Afbeelding

Afbeelding


Toen deze wat oud begon te worden kocht ik een 99er VW Golf Cabriolet TDI 110pk Highline, deze auto staat inmiddels te koop en zal er een TT voor in de plaats komen. Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar een zwarte Coupé maar wellicht toch een roadster (Nimbus + baseball).


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Indien het een Coupé wordt, weet iemand of de Quattro Sport onderdelengewoon bij de Audi dealer te bestellen zijn? Mochten er nog vragen zijn m.b.t. het importeren van een auto, laat dan maar weten.



Groet,

Steven
Gebruikersavatar
door charlotte
#589
Welkom hier en leuk verhaal met de fotos.
Een zwarte TT blijft inderdaad erg mooi, hopelijk kun je snel wat vinden want NU een roadster hebben is natuurlijk heerlijk.
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#668
Quattro Sport delen zijn gewoon via de Duitse dealers direct beschikbaar voor aankoop, in Nederland is het niet opgenomen in het assortiment daar ze hier niet geleverd zijn. Ik wil mijn Coupé gaan ombouwen tot QS.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]