Ronnie schreef:Richard,
Is waarschijnlijk de originele DV, die mist net de boot als ik t zo noemen mag... kan de druk na t chippen niet correct handelen. Vervangen voor een alu exemplaar van Forge die kan veel meer druk aan en behouden. Daar wordt de motor tevens iets zuiniger van, omdat je het turbo gat aanzienlijk verkleind. Het rijgenot is dan nog aangenamer.
Diverter Valve = DV
Remco heeft ze op voorraad en had ze dus liggen ook in de werkplaats...
Gr. Ronnie
Wat eigenlijk niet echt terug te vinden is int forum: ik (en velen hier) rijden S-tronic, waar tijdens het schakelen een bijna onbestaand turbogat is, is een betere DV-valve plaatsen zinvol dan ??
Groeten hoor, TTS 2.0 TFSI, 272 pk, Quatro,Roadster, S-tronic, 2009, ibiswit, paddles, audi MMI RNS-E,Bose sound, magnetic ride,PDC,xenon DRL, baseball interieur
http://www.youtube.com/watch?v=sB-TBRyqDrg&sns=em
Dit was mijn vorig karretje
download/file.php?id=1068
download/file.php?id=2318