Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#7765
hallo allemaal,

even een vraagje:

in de tt (die ik volgende week mag gaan halen) zit een standaard 'concert' radio/cassette speler ingebouwd. Nu is het zo dat in mijn huidige wagen een nagenoeg nieuwe pioneer deh-p9800bt radio zit. Het zou jammer zijn als ik deze de kast in moet jagen, dus die wil ik (tzt) misschien in de tt gaan zetten.
Is dit eenvoudig te doen, of moet ik dan het halve dashboard gaan verbouwen? Ik zie het niet echt zitten om meteen al te gaan zagen en boren in die auto.... :?
Ik heb al wel in andere topics gezien dat de standaard audi(o) een stukje breder is; zijn er kant en klare frames voor te krijgen o.i.d.?

Mvrg,
Joop
door rudmerw
#7808
Ik heb ook een pioneer maar de 5500 (kleuren instelbaar en dat vond ik mooier) inbouw kostte nij 30 eurie zijn ze 2 uur mee bezig geweest (inclusief de ipod adapter en de blue tooth microfoon, daar ga ik het toch niet zelf voor doen!!) hij past prima en het kleppie gaat ook dicht, ik heb het gedaan bij ron de vries in Hoorn (maar dat is niet in de buurt voor jou)
Gebruikersavatar
door charlotte
#7809
Bij een beetje carhifi zaak kun je die frames zo kopen speciaal voor de TT, kost paar tientjes.
Ik heb vorige week geprobeerd er een Pioneer in te hangen maar die klapte steeds op mn versterker.
Nu maar kijken voor een Becker met navigatie.
succes ermee.

charlotte
Gebruikersavatar
door abuw
#7826
Ik heb onderstaande JVC erin, heb je geen ipod meer nodig.
Speelt gewoon dvd vol met mp3 af en kan ook nog usb stick vol muziek afspelen (4GB werkt)
Past ook nog eens super in interieur met zijn verlichtingskleuren
Navigatie heb ik gewoon op m'n telefoon, heb je toch altijd bij je !

[web]http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-DV6202&catid=26[/web]
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]