Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Gelisje
#85822
Hallo Iedereen,

Ik ben al geruime tijd zeer liefhebber van een audi TT. Ik ben 31 jaar en ben momenteel in het bezit van een audi a4 avant 1.8t uit 2002(geweldige auto). Ik denk dat ik nooit meer zal overstappen naar een ander merk auto! Naast mijn audi, ben ik in het bezit van een motor, zijnde een Yamaha R6 uit 2000 en een dochter van 1.5 jaar oud. Kortom je raad het al, mijn motorfiets moet plaatsmaken. Maar ik heb mijn vrouwtje gezegd, alleen op een voorwaarden: "dan komt er een audi TT".

De overtuiging bij mijn vrouwtje is er nog niet helemaal 100%, maar we komen er wel. Ik ben namelijk van mening dat een gezinsauto en een TT, makkelijk moet kunnen. Op het forum heb ik al meerdere onderwerpen gelezen, waarbij er gesproken is over het vervoeren van kinderen in de TT. Ik rijd niet voor niks avant, dus alleen in noodgevallen moet de TT bijspringen met de kleine.

Een ander bijkomstigheid is het slechte weer in Nederland en het rijden op mijn r6 of fiets in deze perioden. Wat een ramp, verschrikkelijk. Mijn vrouwtje werkt parttime, maar kan niet zonder auto, waardoor ik met mijn 11km naar mijn werk vaak de sjaak ben.

Waar ben ik naar op zoek? Ik zoek een TT coupé, bouwjaar 98 tot en met een budget van 6000 euries. Mijn voorkeur heeft het grijze of zwarte model, met zwart lederen bekleding, esp, cruise control en de hele Mikmak! De km stand mag niet boven de 170.000 uitkomen.

Ik twijfel tussen het 1.8t model met 180pk of de quattro 225pk. Indien het verbruik en onderhoud mee valt ten opzichte van de 180pk versie, neig ik naar het quattro model.

Verder vraag ik het mij af of het invoeren vanuit Duitsland zin heeft. Misschien kunnen jullie mij wegwijs maken om uiteindelijk tot een goede keuze te komen. Het uiteindelijke doel, is natuurlijk om mijn TT op dit forum te kunnen showen.

Alvast bedankt iedereen en bedankt voor alle informatie die ik inmiddels heb vergaard van jullie.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]