Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
door Daan
#87672
Hallo allemaal, ik ben sinds kort eigenaar van mijn 2.0 TFSI uit 2007 (pro line) en ik vermoed dat ik een storing of defect heb in mijn ventilator bediening. Ik heb de handleiding van de TT erop nageslagen, maar ik weet nog niet zeker of ik nou iets verkeerds doe of dat er een probleem is.
IMG_0457.JPG
Met de linker draaiknop valt de temperatuur te regelen, dat is duidelijk, met de rechter knop is te kiezen tussen de gewenste openingen van de ventilatie, maar mijn middelste knop doet niks, zelfs als "AUTO" uit staat kan ik draaien aan deze knop wat ik wil, maar het ledje op de knop en het ledje naast "OFF" gaan niet branden.

Op de stand automatisch, blaast de ventilatie ook altijd met een constante snelheid (een fractie harder als de gewenste temperatuur hoger wordt), tenzij de "ontwaseming knop" geselecteerd wordt, dan gaat de ventilator wel harder blazen.

Ik hoop dat jullie een tip hebben, anders zal ik toch even bij een Audi dealer of bij een bevriende garage monteur langs moeten.

Opzich ben ik zelf ook redelijk handig met sleutelen, maar deze auto heb ik gekocht bij een handelaar die mij 3 manden garantie gegeven heeft. Als ik dus problemen heb, hoop ik daar in deze eerste 3 maanden nog achter te komen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]