Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Tijn
#88724
Gefeliciteerd, volgens mij hebben wij dezelfde auto. Ik heb em 1.5 jaar geleden zelf geimporteerd uit Duitsland, stond toen net 8200km op de teller en geloof dat 6000 het minimum is. Heb al vaker mijn auto zelf uit Duitsland gehaald en is echt kaassie, zeker in Holland. Registreren/keuren, rest BPM aftikken en platen aanvragen. Zeer goed te doen allemaal.
door bakker68
#88727
Hoi,

Ik heb mijn audi TTS te koop staan.
Deze is van Juni 2012 en is ingevoerd op november 2013 vanuit duitsland.
meteen getuned door JD engineering (nu 310K) en miltek uitlaatsysteem (resonate) eronder gelegd.
Nu zitten er 19" volgen op.Verder is het een automaat met DSG.
Deze auto heeft een unieke kleur (metallic bruin/grijs) en verder full optie. Volledig lederen bekleding.
km stand is nu rond de 114000km en in zeer goede staat. Onderhouds beurten bij een Audi dealer met alle boekjes erbij.

Als er mensen zijn met interesse of nog meer info willen hebben graag mailen naar rob@landweerveld.nl
prijs ligt rond de €29950,-
HPIM4651.JPG
HPIM4655.JPG
HPIM4656.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Audi TT MKII Driver
#88783
Welgekomen hier man en jawel, een knaller van een TT heb je gekocht!! Ik wens je er vele jaren rijplezier in en dat je hier veel mag posten ;)

Heb één van onze TT's net verkocht, een prachtexemplaar. Denkelijk komt er op termijn wel een andere voor mij, zal dan eerder in de richting gaan van een TTS of TTRS, we zien nog wel.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]