Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Goudas Glorie
#88858
Beste allemaal,

Ik ben Andre, 49 jaar woon in Gouda en ruim 20 jaar getrouwd. Geen kinderen, wel 4 honden.

Ik was al een tijdje opzoek naar een M1 en heb verschillende proefritten gemaakt. Gisteren heb ik beslissing genomen en heb er een gekocht. Het gaat dus om een zwarte M1 uit 2001 met npog net geen 195.000 km. Ziet er nog mooi uit voor zijn bouwjaar en rijd als fijn. Heeft alle beurten netjes gehad en alles werkt.
Een dezer dagen gaat hij voor de APK en kan de wagen dan ophalen. Ik ben er content mee.

In het verleden vele merken gereden en steeds actief lid geweest van het merk/model bewuste forum. Het meest actief was ik destijds op het Chrysler PT Cruiser forum. Een zeer actief forum, waar regelmatig sleuteldagen, toerritten en bbq's werden georganiseerd. Ik heb al eea op het forum gelezen, maar mis de sleuteldagen hier.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Goudas Glorie
#88862
Altijd plannen Eric. Op aanraden van de vorige eigenaar misschien de achterruit tinten met folie. Echter ben ik bang dat het zicht door de achteruitkijkspiegel stukken minder is. Misschien iemand tips?

Zsm de auto zijn showroomglans weer terug geven. Wassen, kleien, polijsten en in de wax zetten

Verder wil ik het even aankijken. Eerst de auto maar eens eigen maken en aanvoelen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89038
Achterruit tinten merk je weinig van vanuit de auto zelf gezien via de achteruitkijkspiegel. Je kunt Hamza bellen van MH Glasfolie, of tijdens een meeting mij vragen of je door de achteruitkijkspiegel in mijn auto mag kijken want heb de donkerste tint op de achterruiten v/d auto's zitten.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]