Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door lexgeurts
#88791
Dag, sinds 24 jaar Audi fan (zakelijk gereden, alles van 80 tot A6 en altijd S-line) De TT stond al lang op mijn lijstje om, naast de huidige A3 Limosine S-line, te gaan rijden.
2 weken geleden "spontaan" een MK1-Quattro uit 2000 aangekocht. Ben sindsdien gewoon verslaafd aan die auto (evenals mijn zoon die hem al geregeld leent). De auto schijnt nog 1cm of zo extra verlaagd te zijn (zitten gele veren onder) en daardoor lijkt het wel helemaal of ik aan het karten ben. Omdat ik zelf geen sleutelaar ben, zal ik het forum gebruiken als naslag voor allerlei informatie en natuurlijk straks voor evenementen en ritjes. Ik ben nu aan de slag om een setje andere velgen te kiezen, want de InterAction is wel mooi (en zijn zelfs splinternieuw) maar vind het niet origineel....dus wellicht de oude RS4 6 dubbelspaak? (suggesties welkom 18inch...)
In ieder geval , mijn ongelofelijke grijns iedere keer als ik mijn black beauty opstart kan ik jullie niet laten zien, maar geloof me ik geniet en geniet en geniet......groet van Lex
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door eric v.
#88801
Welkom.

Geniet er van.
Spacers ?

Groet Eric V.
door Audi TT MKII Driver
#88804
Ziet er knap uit!
Welgekomen hier.
door lexgeurts
#89051
inmiddels "geslaagd voor een mooi setje RS4 old - 9 spaaks ....toch meer origineel, happy mee
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89204
Zal ook fijner rijden op origineel ipv gegoten Chinese velgen eronder.

Veel plezier met de TT en wellicht tot ziens as jaar op een Vd meetings die weer volgen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]