Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door heuveltje
#91329
Ook maar even voorstellen voordat ik met allerlei vragen kom. ik ben Frank 47 jaar en fervent motorrijder, tegenwoordig enkel op het circuit. Omdat mijn vriendin en ik de straat motoren verkocht hebben, zijn we op zoek naar een leuke sportieve cabrio als 2e auto en om reizen mee te maken.
Onze 1e keuze was een Z4 e85 maar de TT MK2 is ook interessant enkel zien we op tegen het mogelijke olieverbruik.
Meest ideaal zou een nieuw model Z4 zijn alleen valt die prijstechnisch af (max 10k), het mag niet af gaan van mijn race budget :D

Dus als iemand een leuke MK2 weet onder de 10 dan hou ik me aanbevolen
Laatst gewijzigd door heuveltje op zo mar 14, 2021 9:28, 1 keer totaal gewijzigd.
door heuveltje
#91331
vanmiddag een testritje gemaakt in een 2007 2.0tfsi volledig S Line uitgevoerd. Het rijdt echt goed en de TFSI is vlot genoeg, helaas was de auto toch enigszins uitgeleefd. Misschien eens in Duitsland gaan kijken
door heuveltje
#91336
We hebben er gisteren 1 gekocht in Duitsland, mooie kleur en op een enkel krasje na zgan. Endat voor een auto uit 2008.
Nu nog invoeren en op kenteken laten zetten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door heuveltje
#91347
BPM is betaald, we zijn nu aan het wachten op de rdw :( . We hadden gehoopt dat dit nog voor het weekend goed ging komen maar helaas.
We hebben wel al een leuke set TT velgen gevonden, een setje 18inch speedline
door heuveltje
#91356
Het is een 2.0 TFSI en een lederen S line interieur.

Inmiddels heb ik een paar Audi Speeline velgen op de kop getikt en deze netjes laten maken, ziet er een stuk netter uit.
Nu nog chippen en een fatsoenlijke radio er in. Ze rijdt echt goed
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]